Jump to content

hunter

kelwin

Recommended Posts

Als je alle verhaalmissies hebt gehaald. Dan kun je de Hunter hellemaal rechts onderin het vliegveld vinden naast de hekken. Als je instapt zal er een missie starten. Beeindig die missie en je kan in de Hunter vliegen zonder de missie te doen. ;)

Delen op andere websites

Ik heb Vigilante gedaan mét de Hunter, vóór The Last Stand. Aangezien het spel stikt van de bugs kan het een bug zijn maar ik heb toch echt na Over The Top de Hunter gekregen. Als het geen bug zou zijn is het ook niet zo gek want in Over The Top steel je een Hunter. :)

Delen op andere websites

Als we zo door gaan met discussiëren kom je er natuurlijk nooit uit. Naar mijn inzien krijg je hem bij Over the Top, want in die missie steel je hem, je brengt hem dan naar de Diaz Mansion waar hij blijft staan. Je kan hem dan in de missie 'Last Stand' ophalen om hem te gebruiken voor de missie of niet (dus een andere missie doen en de missie 'Last Stand' laten falen). Maar officieel komt hij op het vliegveld er pas te staan na de missie Last Stand en dan heb je tevens ook Diaz bedrogen, omdat je zijn hunter mee neemt. Daarom zal hij je te grazen nemen in Vice City (1986) waar hij je vermoord. Even voor de duidelijkheid, dit lijkt mij de meest logische manier. Ik heb het zelf niet gezien of hij er wel staat of niet na Over the Top, maar na Last Stand staat hij er sowieso. En dat was de vraag van de topicstarter, dus er hoeft denk ik niet verder over gediscussieerd te worden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...