Jump to content

Nieuwe Trailer 28 Juni!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nieuwe trailer verschijnt op 28 juni genaamd "Looking for that special someone"!

bron: www.rockstargames.com/IV/

met nieuwe artwork:

3415_gta_iv_niko_lcpd_pullover.jpg

Bewerkt: door b4rtsimps0n
  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

20

• IV trailer

14

• Mister.X

12

• Pennywise The Clown

7

Geplaatst:

Dit is goed nieuws .. hopelijk komen we weer wat meer te weten ! :bier:

Geplaatst:

Hopelijk hebben ze nu wel wat extra trafic, :)

Ziet er goed uit Rockstar. ;)

Geplaatst:

Nog 16 slapeloze nachten :?, ik kan nie wachten, heb nu al het water in de mond. :*D

Geplaatst:

oowh zeer vet, ik kijk zo gigantisch uit naar deze game, goed gezien op de rockstar site man! ik las het vanmorgen pas op nieuwssites via www.ps3.headliner.nl . sorry als ik die link niet mag noemen.

Geplaatst:

Ik zag het net ook in mijn inbox! Ik ga er zeker weer voor opblijven als hij 's nachts komt!

Ik ben zo benieuwd! :)

Boris H.

Geplaatst:

28 Juni is op een donderdag. Ik weet niet wanneer de vakantie voor jullie valt, maar reken er maar niet zo gauw op dat je ervoor kunt/mag opblijven. Aangezien ik dan niet meer op stage ben, en lekker vakantie heb. Zal ik er zeker voor opblijven.

Of ik er met dit pc'tje ook doorheen kom is maar de vraag. maar ik zal YouTube eveneens in de gaten houden.

Geplaatst:

Dit is geweldig nieuws! top gedaan man ik kan niet wachten om de nieuwe trailer te zien.

En de Artwork is ook zeer mooi gemaakt ik vind hem super!

Nogmaals bedankt voor de nieuws!

Geplaatst: (bewerkt)

ik ga hem zien waarschijnlijk in india

Bewerkt: door libertycitypc
Geplaatst:

Ik wel die nieuwe trailer echt zien. :bier: En dan hebben we weer wat nieuws. ;)

(Coole foto). :Y

Geplaatst:

Dat is iets waar ik zeker voor ga opblijven. Ik denk dat ik de volgende dag rapport moet gaan ophalen, dus hoe laat het is boeit niet veel.

Die artwork ziet er wel tof uit. En ik hoop dat ze wat meer laten zien van de Gameplay en de andere characters.

Geplaatst:

zeker vet zo nieuwe trailen ;)

sorry jongens maar wat is een atwork :bonk: ben ik ff vergeten SORRRYY !! :$

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...