Jump to content

Het grote Moterstorm Topic!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey.Ik heb net de Ps3 gekocht,met Moterstorm!.Daarom oprn ik dit topic waarbij je kan praten over Moterstorm,en hulp kan vragen!.

Mvg:Gino

Geplaatst:

Ik heb gisteren de Demo vanaf de PlayStation®Store gedwonload en het lijkt me wel een gave game. Alleen heb ik een paar vragen over de game voordat ik hem eventueel aanschaf.

1.
Zit er verhaal in? Of is het gewoon race'je uitkiezen + voertuig en rijden maar?

2.
Kun je zelf je type wagen kiezen of moet je bijvoorbeeld dan een Truck pakken en dan weer een motor?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zelf ook een PS3 en ik heb al meerdere keren zitten te bedenken om Motorstorm te kopen. Maar soms vraag ik me af: Is dit spel echt zo mooi zoals iedereen beweert. Ik heb de demo wel gedownload bij de Playstation Store en toen beviel het spel mij redelijk. Maar ik was nog niet echt overtuigt om het spel aan te schaven.

Kan iemand mij eens wat goede informatie geven maar vooral meningen en dan zal ik uiteindelijk mijn besluit maken. :puh:

Bewerkt: door Mazzeltje
Geplaatst:
Ik zelf ook een PS3 en ik heb al meerdere keren zitten te bedenken om Motorstorm te kopen. Maar soms vraag ik me af: Is dit spel echt zo mooi zoals iedereen beweert. Ik heb de demo wel gedownload bij de Playstation Store en toen beviel het spel mij redelijk. Maar ik was nog niet echt overtuigt om het spel aan te schaven.

Kan iemand mij eens wat goede informatie geven maar vooral meningen en dan zal ik uiteindelijk mijn besluit maken. :puh:

Ik heb Motorstorm op een niet HD TV, en het is echt een grafisch wonder. De baan waarop je kan racen tijdens de demo is leuk, maar het stelt weinig voor in vergelijking met de rest van het spel. De gameplay is ook goed, lang, en af en toe moeilijk. Maar naast de grafics zijn de voertuigen ook erg leuk, je kan met een kleine motor, een grote heftruck, en alles daartussenin. De kleinste voertuigen zijn uiteraard het snelste, maar fysiek stellen ze niks voor, en daarom kan je ze met 1 beweging aan de kant duwen met bijvoorbeeld een terreinwagen. Er valt dus veel te beleven, en er valt vanalles te doen. In mijn ogen een goede game, en er zijn ook veel positieve reviews over. Zeker halen dus :sigaar:

Ik ga over een week een ps3 kopen en ik denk dat ik moterstorm er bij te kopen. Online lijkt me ook wel leuk met nooit 2 keer dezelfde baan (altijd andere baan :tu: ).

Bewerkt: door Gta-killer
Ik heb gisteren de Demo vanaf de PlayStation®Store gedwonload en het lijkt me wel een gave game. Alleen heb ik een paar vragen over de game voordat ik hem eventueel aanschaf.

1.
Zit er verhaal in? Of is het gewoon race'je uitkiezen + voertuig en rijden maar?

2.
Kun je zelf je type wagen kiezen of moet je bijvoorbeeld dan een Truck pakken en dan weer een motor?

Ik beantwoord je vragen wel even.

1. = Er zit niet echt een verhaal in zover ik weet.Je moet steeds races halen,en ze worden veel moeilijker.Je krijgt steeds nieuw sorrten auto's moters.

2. = Nou bij sommige races kun je uit elk type auto/ moter/ Vrachtauto kiezen.En bij sommige moet je met een bepaalt soort winnen

Mvg:Gino

En ik ben het eens met M4X

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:

het is niet helemaal waar dat je elke keer een andere baan hebt, ik heb toch al verscheidene keren op dezelfde baan gereden, maar ik kan jullie ook vertellen dat dit helemaal niks uit maakt, want de ene keer in het bewolkt, en de andere keer in het zonnig, en dat zie je ook aan de lichteffecten, die overigens in het spel ook heel goed zijn,

dus soms wel dezelfde baan, alleen nog nooit met dezelfde voertuigen erop geraced. vet spel, als je hem wil halen, halen dat spel ,het is echt heel vet.

Geplaatst:
het is niet helemaal waar dat je elke keer een andere baan hebt, ik heb toch al verscheidene keren op dezelfde baan gereden, maar ik kan jullie ook vertellen dat dit helemaal niks uit maakt, want de ene keer in het bewolkt, en de andere keer in het zonnig, en dat zie je ook aan de lichteffecten, die overigens in het spel ook heel goed zijn,

dus soms wel dezelfde baan, alleen nog nooit met dezelfde voertuigen erop geraced. vet spel, als je hem wil halen, halen dat spel ,het is echt heel vet.

Had ik ooit op gamekings gehoord dacht ik, dat de engine in staat was om zelf een baan te maken dus altijd een andere baan. Dit geld alleen voor multiplayer, in de singleplayer zitten voorgeprogrameerde maps.

Ik weet niet of je die keren dat je op de zelfde baan speelde singleplayer of multiplayer deed, als het singleplayer was, met multiplayer heb je wel altijd een andere baan.

Geplaatst:

Ik ben ook van plan om Motorstorm te kopen, maar ik denk dat Carbon toch wel wat leuker is..

Geplaatst:

Ik heb Motorstorm op een niet HD TV, en het is echt een grafisch wonder. De baan waarop je kan racen tijdens de demo is leuk, maar het stelt weinig voor in vergelijking met de rest van het spel. De gameplay is ook goed, lang, en af en toe moeilijk. Maar naast de grafics zijn de voertuigen ook erg leuk, je kan met een kleine motor, een grote heftruck, en alles daartussenin. De kleinste voertuigen zijn uiteraard het snelste, maar fysiek stellen ze niks voor, en daarom kan je ze met 1 beweging aan de kant duwen met bijvoorbeeld een terreinwagen. Er valt dus veel te beleven, en er valt vanalles te doen. In mijn ogen een goede game, en er zijn ook veel positieve reviews over. Zeker halen dus :sigaar:

Als ik dit zo lees heb ik wel het gevoel dat je mij een beetje hebt overgehaald. Maar ik vind het nog steeds jammer dat ik géén HD-TV heb. Ook al zeg jij dat het zonder HD-TV ook erg mooi is. En dat geloof ik ook echt. Maar toch wil ik het beste uit mijn PS3 halen.

Ik denk dat ik volgende maand eerst een HD-TV ga kopen en daarna zeker het spel Motorstorm. :Y

Geplaatst:

over nooit dezelfde baan he, ik heb net multiplayer gedaan, en je hebt inderdaad nooit dezelfde baan, alleen in de offline single player is dat zo.

en @ the gamer II. motorstorm is echt vet hoor, en ik hoorde van sommige mensen dat Carbon een beetje een tegenvaller was, maar ik kan het mis hebben, je moet natuurlijk kopen wat je zelf graag wil. :Y

Geplaatst:

het is zeker een vet spel , en ik zal het jullie aanraden , mijn vriend heeft het Hiddos en we doen het vaak online , ze hebben alles goewd geregeld , vooral nu bij versie 1.2 :D

Geplaatst:
het is zeker een vet spel , en ik zal het jullie aanraden , mijn vriend heeft het Hiddos en we doen het vaak online , ze hebben alles goewd geregeld , vooral nu bij versie 1.2 :D

Misschien kunnen wij ook Binnekort Online spelen,alleen weet ik nog niet zo goed hoe dat moet :$

Geplaatst:
Ik ben ook van plan om Motorstorm te kopen, maar ik denk dat Carbon toch wel wat leuker is..

Het zijn toch best verschillende spellen.

Need for speed is een straat race spel met alleen maar snelste en duurste wagens.

Motorstorm is off-road race spel met off-road wagens.

Hier heb je een beoordeling van Carbon:

8.0 Presentation

Great cutscenes and plenty of visual flair in the menus.

7.0 Graphics

Cars are very nicely detailed, but some of the filters, specifically the blurring, looks poor on the system.

9.0 Sound

Nice soundtrack and fantastic engine effects. Great use of surround sound.

7.5 Gameplay

The same racing engine we've been playing for years. Drifting is reasonable fun, the Canyon races are cool and it's nicely accessible.

7.5 Lasting Appeal

Plenty of challenges for the career mode and fairly standard online support.

7.9

Good OVERALL

(out of 10 / not an average)

En hier van Motorstorm:

7.5 Presentation

Aside from the basic one-player run and online modes there’s little else to explore, although the ticket system introduces the different elements of the game well.

9.0 Graphics

Whether you’re gawping at the superbly-realised tracks or drooling over the insane detail of the cars, MotorStorm’s sharp visuals will make your jaw hit the floor.

9.0 Sound

The ‘live’ versions of rock classics that pound away in the background match the action perfectly, while the guttural grunt of your mud-buster is suitably meaty.

8.5 Gameplay

This is off-roading at its most visceral, a high-octane racing epic that really does push your driving skills to the limit. The AI can be a bit much sometimes, though.

8.0 Lasting Appeal

Grabbing gold in all 21 tickets will take some doing, then there’s the brilliantly simple but infinitely enjoyable online mode to get stuck into. No split-screen is disappointing.

9.0

Outstanding OVERALL

(out of 10/ not an average)

Zoals je ziet heeft motorstorm een hoger punt, vooral de graphics zijn volgens de revieuws bij motorstorm veel beter.

Verder moet je gewoon kijken of je liever een straatrace game hebt of een off-road racegame.

Geplaatst:

Misschien kunnen wij ook Binnekort Online spelen,alleen weet ik nog niet zo goed hoe dat moet :$

online gaan is best makkelijk , nog beter gezegd , je moet je dus gewoon aanmelden op internet, en dan staat bij MoterStorm gewoon een knopje met "online"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...