Muay Thai Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik ga weer binnekort beginnen met WOW alleen dan zou ik graag willen weten wat echte top drie is om de zijn dus de personage's Orc, BloodElf, Human, Night Elfs etc... Nou zou ik aan WOW expert willen vragen wat echte coole personage's zijn en welke classes perfect bij hun past. Reageren
Youp Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik ga weer binnekort beginnen met WOW alleen dan zou ik graag willen weten wat echte top drie is om de zijn dus de personage's Orc, BloodElf, Human, Night Elfs etc...Nou zou ik aan WOW expert willen vragen wat echte coole personage's zijn en welke classes perfect bij hun past. Hey, Qua personages is het verschil niet echt zo heel groot. Ieder heeft 1 attack/spell anders. Zo hebben troll; Berkersing en hebben BloodElfs Mana tap + Charge. Voor het spelverloop maakt het dus niet veel uit. Qua class echter wel; even alles op een rijtje: -Rogue -Warrior -Shaman -Paladin -Warlock -Druid -Priest -Hunter -Mage Ik denk dat de handleiding ontzettend veel zegt over wat een class te bieden heeft. Een shaman kan totems, rogue kan stealth. Etc. Maar wat nou de beste klass is niet zo moeilijk. Rogue. Misschien klinkt het raar dat ik het zo overtuigen zeg, maar het is nou eenmaal zo. Ze worden altijd geboost bij updates, bij battlegrounds zijn ze 'bijna' altijd bovenaan, de dmg-meter hebben ze meestal de meeste procenten. Iets anders is of het leuk is. Verder is hunter nog een sterke class, en eigenlijk is elke class een sterke class, je moet hem maar goed uitrusten met spullen. Maar let wel op: Druids & Shamans en misschien nog wat zijn op het beginlevel ontzettend slap. Maar later in het spel zijn ze handig en goed. Ook zijn er altijd een aantal classes nodig voor dungeons: Priests en Warriors zijn heel gewild. Aangezien: een priest een hele goede healer is en een Warrior tankt (hij vangt alle damage op). Ik denk dat je weinig goede class & race combo's hebt; maar 1 is er toch wel zeker: Undead + Rogue. Weinig andere combo's worden gebruikt. Als je nog iets wilt weten, hoor ik het graag. Groetjes Youp Oja, als je niet weet in welke server je moet beginnen. Begin in Terenas. Ik zit daar ook, en ik kan je regelmatig wel een helpend handje bieden als je wilt . Reageren
Muay Thai Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Bedankt voor je uitleg ik zou denk ik een Draenai kiezen of een BloodElf wat raad jij me aan en wat of welke class past beste bij hun? Reageren
Youp Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Bedankt voor je uitleg ik zou denk ik een Draenai kiezen of een BloodElf wat raad jij me aan en wat of welke class past beste bij hun? Dranei: Als je voor de Dranei kiest kan je de volgende classes kiezen: -Warrior -Paladin -Hunter -Priest -Shaman -Mage De 1e groep van 3 is meer van dichtbij vechten, en de 2e groep is meer casting. Dus zo kan je dan beslissen welke je liever wil. Als je voor de 2e groep kiest; heb je veel tijd, wil je dus veel dungeons doen, en hou je van healen; Zou ik vast en zeker voor de priest kiezen. Je kan 2 kanten op met de priest; shadow (DPS) en Healing. Als DPS wordt je niet echt goed gezocht voor dungeons aangezien ze heel vaak een healer nodig hebben. Als je dan voor healing kiest dan ben je dus niet zo sterk maar dat kan je op latere level meer veranderen, en dan is het wel handig omdat je dan toch raids kan doen en BG en Arena. Als je niet voor de Priest kiest maar voor een shaman of mage, is mage zeker wel de sterkere classe, en shaman meer een 'irritante' class vanwege zijn totems en de spells die hij heeft. Een shaman is niet zo ontzettend sterk. Kies je voor de 2e groep is de warrior net zo'n beetje als de priest. Alleen zijn er meer warrior als priest. Met de Warrior kan je ook 2 kanten op; DPS --> Dual wield, 2-handed weapon. Of met je shield. Meestal zoeken ze iemand met een shield vanwege hij dan minder DMG opvangt en hem dan minder hoeven te healen. Op latere level kan je het ook weer veranderen als je voor shield hebt gekozen en dan kan je gewoon voor de DPS gaan. Dan gaat het immers ook meer om de DMG die je doet. Zoek je toch meer iets voor de 'sterkere' klasse, zou ik gaan voor de Hunter. Hij is wel ranged, maar hij heeft een pet die ook echt verdomd irritant is. Als je voor de Bloodelf (Horde) gaat kan je uit de volgende classes kiezen: -Warlock -Mage -Priest -Rogue -Hunter -Palladin De eerste 3 zijn weer casters, alleen nu zit er de Warlock bij. De Warlock is wel een goede class, maar de Mage vind ik wel iets beter. De warlock is wat irritanter vanwege zijn pets en fear-spells, maar de mage heeft aoe, en veel sterkere spells en die vind ik wat belangrijken. Het is dus wat jezelf fijner vind. Bij de onderste 3 is er de Rogue bijgekomen, zoals je al gelezen hebt, vind ik dat de beste class die er is. Als het goed is heb ik al verteld waarom . Als je dit dus leest, zijn er dus weinig combo's maar moet je ze zelf maken. Als ik jou was zou ik gewoon een beetje expirimenteren met de classes die je leuk vind. Ik hoop dat je al weet wat je wilt gaan kiezen, Als je nog vragen hebt, of ik te moeilijke termen gebruik die je graag uitgelegd wilt krijgen vraag het maar . Youp Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Ik heb al wat in mijn hoofd de top drie : 1). Draenai - Warrior of Mage (Graag nog even info wat beste bij Draenai zou kunnen zijn ik denk zelf Warrior) 2). BloodElf - Rogue 3). Orc - Warrior Ik twijfel telkens tussen deze drie welke ik kies ik vind Orc zelf gezegt echte coole één maar Draenai en BloodElf ook echte top! Ik vind je uitleg echt super dat je daar gewoon echt tijd voor neemt bedankt daar voor Maar kun je me dan mischien nog als laatst kort uitleggen wat het beste een Draenai kan zijn? En graag beetje info over wat een Rogue nou precies inhoud. Bij deze hartelijk bedankt! Jij komt zeker weten in mijn respect list! OJA zou je ook even screen kunnen maken van hooge Draenai en BloodElf's? Bewerkt: 16 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Youp Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik heb al wat in mijn hoofd de top drie :1). Draenai - Warrior of Mage (Graag nog even info wat beste bij Draenai zou kunnen zijn ik denk zelf Warrior) 2). BloodElf - Rogue 3). Orc - Warrior Ik twijfel telkens tussen deze drie welke ik kies ik vind Orc zelf gezegt echte coole één maar Draenai en BloodElf ook echte top! Ik vind je uitleg echt super dat je daar gewoon echt tijd voor neemt bedankt daar voor Maar kun je me dan mischien nog als laatst kort uitleggen wat het beste een Draenai kan zijn? En graag beetje info over wat een Rogue nou precies inhoud. Bij deze hartelijk bedankt! Jij komt zeker weten in mijn respect list! Een dranei heeft als 'special attack' een instant healing spell. Van een warrior is de bedoeling dat je veel dmg opvangt. Dus natuurlijk heeft de de Warrior veel hp, en met de instant healing spell kan je jezelf nog healen. Dus zelf vind ik als je kijkt naar de Dranei de warrior het beste type wat erbij past. De rogue draagt altijd 2 wapens, de keuze daaruit is Dagger, Sword and Mace. Hij kan in het zogenaamde 'stealthmode' gaan, en daarmee dus bijna helemaal ontzichtbaar worden. Natuurlijk ben je dan niet helemaal ontzichtbaar, maar moeilijker te zien. Je kan ook potions brewen, die je kan applyen op je wapens. Vooral dat is ontzettend handig omdat je zo nog eens meer dmg doet. De talentspoints kan je besteden in 3 verschillende onderdelen: "Assasination", "Combat", "Subtetly" Bij Subtetly ga je vooral de stealth kant in, dat vind ik zelf niet zo ontzettend goed, aangezien je maar op het begin in stealth bent. Combat en Assasination zijn beiden goed. Zelf vind ik dus Rogue het beste vanwege ook zijn hoge DMG die hij kan doen. Je kan verschrikkelijk goede combo's doen, door bijvoorbeeld eerst een "Cheapshot" & naar 3 sec. een "Kidneyshot" te doen die hem voor 4 sec vasthoud. Dus in het totaal stun je hem voor 7 sec. Als je in het boekje kijkt zie je dat de rogue 3 verschillende dingen nodig heeft: Stamina, Agility, Strengh. Je hebt de mogelijkheid om Leather en Cloth te dragen. Alles samen, heb je dus wel een redelijke mogelijkheid op goede items die voor jou droppen. Als je kijkt naar de Mage/Warlock etc. kunnen die alleen maar cloth dragen, en hebben ze zo een kleine mogelijkheid op een goed item. Soms komt dat ontzettend irritant uit. Ik hoop dat je nu een beetje weet wat de mogelijkheden van de Rogue inhouden. Groetjes, Youp Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Dankje wel je hebt me heel goed geholpen, kun je maybe wat foto's plaatsen van mensen met hoog level van Draenai? en Blood Elf's? In de Game dan. Trouwens als je Draenai bent kun je alleen op 1 bepaalde beest rijden of verschillende? Bewerkt: 16 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Youp Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Dankje wel je hebt me heel goed geholpen, kun je maybe wat foto's plaatsen van mensen met hoog level van Draenai? en Blood Elf's?In de Game dan. Trouwens als je Draenai bent kun je alleen op 1 bepaalde beest rijden of verschillende? Ik heb wel even een screenshotje genomen van een 70 Blood elf Paladin. Meestal zie je niet goed het poppetje zelf, en zit er allemaal armor voor. Maar ik raad je aan gewoon wat filmpjes ook op te zoeken op Video Google. Zo is dit een fantastisch filmpje van een ontzettend goede rogue: >>>Klik<<< Je moet een klein beetje zoeken, en je komt echt leuke filmpjes tegen. Qua mounts zit het niet zo moeilijk, wanneer je op level 40 zit kan je een 60% mount kopen. Bij elk ras zit een mount. Wanneer je op 61 zit, kan je elke pakken die je wilt alleen dan 100%. En op level 70 geld het idem dito. Ter informatie: 60% mount + riding skill = zo'n 80 goud 100% + ridingskill = zo'n 600 goud 60% + ridingskill (flying mount) = 900g En dan heb je nog 280% flying mount = 5000 goud. Bewerkt: 16 juni 2007 door Youp Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Thanks Youp voor al je informatie als ik WOW weer speel zeg ik wel welke server ik heen ga, trouwens die plaatje van BloodElf wil niet, kun je maybe op andere manier sturen? Oja en wat ben jij eigenlijk een Orc? Night Elf? Reageren
Youp Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Thanks Youp voor al je informatie als ik WOW weer speel zeg ik wel welke server ik heen ga, trouwens die plaatje van BloodElf wil niet, kun je maybe op andere manier sturen?Oja en wat ben jij eigenlijk een Orc? Night Elf? Mijn main is een troll rogue, een alt is orc shaman Reageren
Muay Thai Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Wat is eigenlijks de beste manier om goed te levelen, eerst zeiden ze tegen mij Questen doen dat dat heel goed werkt, Ik deed meestal Questen en af en toe iets killen. Draenei Mage Moet je vaak dingen kopen om Mage te gebruiken? Reageren
Youp Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Wat is eigenlijks de beste manier om goed te levelen, eerst zeiden ze tegen mij Questen doen dat dat heel goed werkt,Ik deed meestal Questen en af en toe iets killen. Draenei Mage Moet je vaak dingen kopen om Mage te gebruiken? Ik level vaak via dungeons, maar op later level heeft dat niet meer zoveel nut en moet je wel gaan questen. Sowieso als je in Hellfire Peninsula aankomt, krijg je accuut quests met verdomd goede items. En dungeons vergoeden niet elk slot in je gear. Of je vaak moet dingen moet kopen als Mage lichteraan wat je doet. Ten eerste eigenlijk; waarom zou je iets kopen. Alleen als je een 'Twink' wilt worden en je kan geen dungeons meer doen omdat je dan levelt, is kopen heel handig om een beter item te krijgen. Ten tweede: Het lichteraan of je dungeons doet, of dat je quests doet. Dus hou je je gear opvult. Ik koop bijna nooit iets, of het moet zijn dat ik iets al zo oud is, dat het echt uit mijn gear moet. Als je zegt dat je een Draenei mage wordt, zal ik je niet zien Reageren
Muay Thai Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Oke ik heb mijn besluit genomen het wordt een '' Draenei - Warrior '' na zomervakantie ga ik beginnen want ik heb toch zo vakantie en ben dan 8 weken weg dan koop ik '' Burning Crusade '' trouwens vind je mijn keuze goed? want volgens mij past bij een Draenei echt een Warrior ik heb eens plaatjes bekeken en een Draenei heeft wel een zeer gafe armour. Maar vraagje Rogue is toch niet het allerbeste of zo? Zelf vind ik een Warrior beter. Bewerkt: 18 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Youp Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Oke ik heb mijn besluit genomen het wordt een '' Draenei - Warrior '' na zomervakantie ga ik beginnen want ik heb toch zo vakantie en ben dan 8 weken weg dan koop ik '' Burning Crusade '' trouwens vind je mijn keuze goed? want volgens mij past bij een Draenei echt een Warrior ik heb eens plaatjes bekeken en een Draenei heeft wel een zeer gafe armour.Maar vraagje Rogue is toch niet het allerbeste of zo? Zelf vind ik een Warrior beter. Ja, hoor het is wel een goede keuze. Maar Rogue is over het algemeen wel het beste qua skills. Als je na de zomervakantie begint, en je gaat Battleground doen, gaat je het wel opvallen dat over het algemeen rogue's bovenaan staan. Soms staat er ook wel eens een hunter bovenaan. Wanneer je als Addon een dm download, zie je ook wel dat een rogue toch veel dmg doet al heeft hij niet zo'n goede gear. Rogues worden ook meestal geboost in patches.. Ok, bijna altijd.. Altijd eigenlijk :$. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 En de Warriors dan? Veel zeggen dat dat ook één van de beste is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.