Jump to content

[PS] Stock Signature


M4X

Recommended Posts

Een hele leuke tut, ondanks dat ik de goeie brushes nog niet heb. Als ik ze heb zal ik de tut nog een keer volgen, want het liep allemaal erg vlot, wat zeker erg fijn is. Mijn outcome is niet zo heel mooi, maar het kan er nog mee door. Voor de test heb ik maar gewoon, zo lui als ik ben, jou stock gebruikt. De volgende keer zoek ik er zelf eentje. :) KUTGW! _O_

M4Xtutcopy.png

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reacties :)

@Samshine: Hoe lui je ook bent (:7), als je de helderheid wat omhoog zet heb je een mooie sig. Nu is hij aan de donkere kant, maar voor de rest is het wel een leuke outcome :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reacties :)
Graag gedaan hoor. :)
@Samshine: Hoe lui je ook bent (:7), als je de helderheid wat omhoog zet heb je een mooie sig. Nu is hij aan de donkere kant, maar voor de rest is het wel een leuke outcome :*D
Wat ben je toch een arie.. :-( Ik heb het maar even voor je gedaan, om je slapeloze nachten te voorkomen. Maar verwacht nou niet dat het een gewoonte word, daar ben ik te lui voor! :@

M4XtutV2copy.png

Overigens heeft iemand me iets heel raar gegeven.. :-(

M4Xtut-2copy.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
ik snap ht nog niet ect met wat een smudge brush is en zon en waar dat staat :duh: maar voor een beginner heb ik het toch aardig gedaan

ps is mn 2e pic

post-60658-1198077731_thumb.jpg

Smudgen is een manier om bepaalde gedeeltes van je plaatjes een beetje door elkaar te 'vegen'. Hier vind je er een goede tutorial over. Hieronder post ik wel even een plaatje van de smudge tool. In deze tutorial is de smudge stap trouwens niet zo heel belangrijk, je kan hem zelfs overslaan als je dat wilt. Maargoed, leuke outcome, nu moet je hem nog in signature formaat zien te krijgen. Open hiervoor een nieuw document van 450x150, of 500x150, en plak het plaatje erin. Als hij te groot is, dan kan je hem verkleinen met Control+T. Hierbij moet je ook Shift ingedrukt houden.

Dit is de smudge tool:

56504896lk0.png

Het kan zijn dat er bij jouw de blur tool (waterdruppel achtige vorm), of de sharpen tool (driehoekige vorm) staat, maar dan moet je even met de rechtermuisknop op die tool klikken. Dan krijg je het lijstje met alle drie de tools, en dus ook de smudge tool.

@Deathstar: Leuke outcome, alleen kan je het beste andere brushes gebruiken. Zoek eens op bijvoorbeeld Deviantart naar 'Grunge' of 'Galaxy' brushes, die zijn hier handig. daarnaast zou ik de kleur een beetje geel/grijs maken. Maar voor je derde creatie ziet het er zeker niet slecht uit!

@Samshine: Al een half jaar geleden, maar toch ook een mooie outcome nu hij wat lichter is :7

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

M4X heerlijk duidelijk en leuk! fantastisch voor de beginner, te makkelijk/minder leuk voor de meer ervare PSer. Ik vind het wel top gedaan miss de volgende x een tut voor de meer ervare PSer :)

Bedankt voor het maken/delen,

Drunkendonkey :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...