Rene-GTA Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Wie vind Gammo een goed programma ? Ik vind het een top programma je zit daar allemaal goede spellen die ze laten zien. Jammer dat ze er gingen mee stoppen. Maar in de herfst of winter kwam er weer Gammo geloof ik. Zo ken je ook als je die spel bijvoorbeeld leukt lijkt en nog nooit gezien of hoe het eruit ziet dan ken Gammo het laten zien dat is wel handig. En wat vinden jullie van Gammo ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik keek elke dag naar Gammo,voor een nieuw spel of voor de uitcomes van nieuwe spellen. Deed zelfs mee aan wedstrijden(daarom ben ik trotse eigenaar van een xbox) Wan't Gammo back! Bewerkt: 20 juni 2007 door sevaboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Ik keek vroeger wel eens naar Gammo, en vond het een best goed programma. Maar toen ging ik de PU lezen, en ging ik maar Gamekings kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Je ken ook naar de site gaan www.gammo.nl en dan op video archief, en dan zie je platform en daar ken je dan consels uitkiezen en een spel die je leuk vind intypen en dan ken je een vidoe van dat spel zien. Handig voor de mensen die een spel willen en kennen kijken of die spel leuk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Je ken ook naar de site gaan www.gammo.nl en dan op video archief, en dan zie je platform en daar ken je dan consels uitkiezen en een spel die je leuk vind intypen en dan ken je een vidoe van dat spel zien. Handig voor de mensen die een spel willen en kennen kijken of die spel leuk is. ik vond gammo echt top! jammer dat ze weg zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Eerder keek ik altijd naar Gameforce 1 daar had je zo'n futuristische vrouw die alles vertelde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Gammo is gelukkig gestopt. Ik vind gamekings en insidegamer veel beter. In Gammo laten ze weinig van de gameplay zelf van games zien. Alleen trailers filmpjes en al die shit. Bewerkt: 20 juni 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Gamekings vond dat ze te weinig echt zelf deden, het waren standaard trailers en het was gewoon een stem die het insprak waar geen 'echte' game kenners bij kwamen kijken. Gamekings daar tegen over daar praten ze echt erover, weetje wie wat zegt (je ziet ze) en verzinnen leuke specials. Gammo vond ik echt een gameprogramma zoals het moet zijn, mooie intro, lekkere sound, lekker tech-achtig, geen gelul maar spelen.. Maar de uitwerking was minder van Gammo. Maar je kan altijd naar www.gammo.nl gaan om te kijken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Gammo vond ik altijd te gek jammer dat het niet meer is. Nu kijk ik Gamekings Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Maar waneer kwam Gammo ook alweer terug ze zouden weer beginnen geloof ik toch ?. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Het enige wat op die site staat is. Voorlopig geen afleveringen van Gammo meer. Waneer ze weer gaan beginnen staat er niet bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Oh jammer. Maar ik hoop dat het weer snel begint. En DenkaanHenk is dacht dat jij wou dat Gammo weer begint. Bewerkt: 21 juni 2007 door Rene-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 naj , nee niet echt vind ik het een beetje stom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb altijd het idee dat Gammo elke game een beetje loopt te verkopen aan de kijker, in plaats van te informeren over het product. Alsof ze geld krijgen van de ontwikkelaars en zij dan een promo-praatje houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb altijd het idee dat Gammo elke game een beetje loopt te verkopen aan de kijker, in plaats van te informeren over het product. Alsof ze geld krijgen van de ontwikkelaars en zij dan een promo-praatje houden. Jah.Ik vond het wel redelijk.Als het erop was keek ik,en ik houd me liever bezig met mijn PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.