Jump to content

jizzy's night club

Recommended Posts

Geplaatst:

kun je na de missies (altans na die van jizzy toch) in jizzy's night club binnen???

in de stadgids sta dat je hele nette kleren en ten minste 2meisjes mee moet hebben maar ik weet het allemaal niet en zou graag terug is naar binnen gaan :Y

Geplaatst:
kun je na de missies (altans na die van jizzy toch) in jizzy's night club binnen???

in de stadgids sta dat je hele nette kleren en ten minste 2meisjes mee moet hebben maar ik weet het allemaal niet en zou graag terug is naar binnen gaan :Y

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan dit wel, ik meende dat er gewoon een gele pijl voor de voordeur hing. Je moet dus niet via het dak, zoals je in de missie moest doen. Het kan ook zijn dat ik me vergis, in dat geval kun je er wel een mod voor downloaden, namelijk de Enterable Buildings mod.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar als je op de ps2 gamed heb ik nog een manier voor je: Start new game en laat het filmpje afspelen.

Als je net de steeg inrijd doe je de jetpack cheat, dan komt er te staan wasted en start je bij het ziekenhuis.

Je zult nu elk gebouw waar je ook met missies in komt kunnen betreden, +naar andere steden zonder wanted level :bier:

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:

Na die missies kan je helaas niet meer in die club. Als je er echt in wil, kan je de mod van -Matthijs- downloaden. Dan kan je niet alleen in Jizzy's night club, maar ook in andere gebouwen. Je kan er dus alleen naar binnen via mods. ;)

Geplaatst:

Je kan ook via het hidden interior universe naar de nachtclub.

Op de PC kan je gebruik maken van een teleport functie :Y

Maar ik weet niet of de club te bereiken als je op de PS2 speelt.

bedankt voor het helpen nu kn ik eindelijk weer naar binnen dankzij die mod ^_^:cya:

maar er staat :copy "data" to "gamedir" maar wat is gamedir???

Bewerkt: door kpaenen

Volgens mij gewoon de basismap van San Andreas (meestal C:/Program Files/Rockstargames/GTA San Andeas)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

zou het kunnen dat je V1.0 nodig hebt want ik heb V2.0 en hij blijft altijd steken tijdens het laden :-(

Geplaatst:
zou het kunnen dat je V1.0 nodig hebt want ik heb V2.0 en hij blijft altijd steken tijdens het laden :-(

Je moet voor mods altijd V1 hebben. Als je nu nog V2 hebt, dan is dat gemakkelijk op te lossen door even deze patch te installeren. Als het goed is moet hij het daarna wel doen bij het laden. Veel plezier!

Geplaatst:
Maar als je op de ps2 gamed heb ik nog een manier voor je: Start new game en laat het filmpje afspelen.

Als je net de steeg inrijd doe je de jetpack cheat, dan komt er te staan wasted en start je bij het ziekenhuis.

Je zult nu elk gebouw waar je ook met missies in komt kunnen betreden, +naar andere steden zonder wanted level :bier:

het lukt me niet wat doe ik fout dan weetjedat ?

Geplaatst:

Ja hoor, je speelt nog steeds dezelfde versie alleen dat is hij beter moddable. Je kan dus nog gewoon met je eigen savegame verder gaan.

Als je van beide versies de savegames wilt spelen moet je even naar deze tutorial gaan.

die link van die patch is een dead link elke keer als ik erop klik komt erop pagina niet gevonden

Bewerkt: door kpaenen
Geplaatst:

het lukt me niet wat doe ik fout dan weetjedat ?

Nou je start new game, laat het filmpje afspelen, als je bijna de steeg inrijd doe je de heletijd de jetpack cheat(ik doe het altijd vaak achter elkaar).

Dan gaat alleen de deur van de auto open maar gooien ze je er niet uit, nu zie je 2 vlammetjes van de jetpack op de grond en staat er Wasted, Nu heb je toegang tot alle gebouwen (die gebruikt worden voor missies) en steden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...