.Djanick Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Pitbull Vroeg of ik een tut wou maken als reactie op deze signature.ik ben dus even aan de slag gegaan en dit is mijn 1e tutP.S: sommige teksten en plaatjes staan iets meer links of rechts dan de andere maar ik heb er geprobeerd op te letten!EDIT: Via Photobucket krijg ik alleen een kleine versie van mijn tut, ik ben nu bezig met het uploaden via imageshack voor zover deze site het doet!via imageshack kan ik hem ook niet in de grote versie krijgen, even aan het kijken wat ik er aan kan doen GELUKT! Bewerkt: 23 juni 2007 door .Djanick Reageren
xgaming Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Sorry maar ik vind de tut een beetje te klein. Je hebt een vergroot glas nodig om het te kunnen lezen. Kan je het niet groter maken? :$ Verder lijkt het me een goede tut Ga hem zeker wel gebruiken. Reageren
Pitbull Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Hey, leuk dat je daarover een tut hebt gemaakt. Ik ga hem dit weekend even uitproberen en zet ik mijn resultaat hier...Ziet er eigenlijk wel best eenvoudig uit. Reageren
-eend- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Ik krijg geen gloed om mijn planeet Wat doe ik fout Klik voor de planeet op mij Bewerkt: 28 juni 2007 door -eend- Reageren
Trecka Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik krijg geen gloed om mijn planeet Wat doe ik fout Klik voor de planeet op mij Heb je wel een selectie gemaakt om je planeet ipv van je totaalplaatje? Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Mooie tut .Djanick, en ook goed uitgelegd! Ik vind van het eindresultaat alleen die witte rand eromheen niet zo mooi. Bij het voorbeeld bovenaan de tut heb je die witte rand niet. En die vind ik persoonlijk ook mooier. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik vind het ook wel mooi! Maar was hier niet al een tut over? Reageren
Horse Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik zie alleen maar 2 kruisjes, ik zie de tut niet! Reageren
.Phobia Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 een hele toffe tut ^^ en zeer goed uit gelegt =D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.