JohnStacks Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 `Jongens ik heb LBC aangeschaft en wat blijkt nou het ziet er zelfde uit als GTA 3 alleen een ander verhaal en karakter is dat niet een beetje saai, ik kan het ook fout hebben maar volgens mij is Salvatore's crib hetzelfde als in deel 3 en ik was trouwens nog geweest waar Claude verblijft in deel 3 dan IS deel 4 ook hetzelfde?? Zo jah dan is het echt SAAI Kan ik nog een San Andreas Stories verwachten?? Zo jah info graag, zo niet WHY Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Van San Andreas kan je geen San Andreas Stories verwachten omdat daar al een film van uit gegeven is. Vice City Stories is ook een beetje het zelfde als Vice City , maar het lijkt mij helemaal niet saai omdat het een hele andere storyline is.Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Reageren
M4X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Nouja, LCS heeft dezelfde stad als GTA III, dat is alles. Dat is ook logisch in verband met de verhaallijn, want de storyline van GTA III sluit aan op de storyline van LCS. Het is dus vrij logisch dat deze twee delen zich in dezelfde stad afspelen. Als je het zo bekijkt kan je het saai vinden, maar je kan het ook anders zien. Zo is er veel vernieuwd in vergelijking met GTA III. De graphics zijn beter, meer dingen zijn toegankelijk, en er valt veel meer te beleven in de stad. LCS is dus compleet vernieuwd, terwijl het zich in dezelfde stad afspeelt. GTA: IV speelt zich ook af in LCS, daar weten we nog weinig van omdat er alleen een trailer en een paar screenshots van zijn verschenen. Wel kan je concluderen dat de stad totaal veranderd is, en dat alles helemaal vernieuwd is. Voor meer hierover moet je in het GTA IV forum zijn. Maar om even terug te komen op je vraag; GTA IV lijkt totaal niet op Liberty Stories, misschien de sfeer een beetje maar dat is dan ook alles. Over San Andreas Stories is nog niks bekend, wel zei iemand van Rockstar in een interview dat ze aan SAS zaten te denken. Maar dat was ongeveer bij de release van VCS, en sindsdien heb ik er weinig meer over gehoord. De kans bestaat nog wel, maar met GTA IV op komst is de kans klein. Maar daarna misschien weer een nieuw Stories deel, want de PSP zal dan ook wat meer mogelijkheden bieden. Reageren
spoeky Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) `Jongens ik heb LBC aangeschaft en wat blijkt nou het ziet er zelfde uit als GTA 3 alleen een ander verhaal en karakter is dat niet een beetje saai, ik kan het ook fout hebben maar volgens mij is Salvatore's crib hetzelfde als in deel 3 en ik was trouwens nog geweest waar Claude verblijft in deel 3 danIS deel 4 ook hetzelfde?? Zo jah dan is het echt SAAI Kan ik nog een San Andreas Stories verwachten?? Zo jah info graag, zo niet WHY De stad is inderdaad bijna hetzelde. Maar toch zijn er verschillen hoor! Op het 2e eiland in gta3 wordt er in Fort Staunton een gebouw gebouwd. In LCS is er een complete woonwijk. Als je Gta 3 leuk vond, vind je LCS ook leuk! De storyline is heel anders. En ook zijn er hele andere zijmissies dan Gta 3. Echt saai vind ik het niet. Veel mensen vinden dit spel saai door de grauwe sfeer. Maarja ik vind dat wel meevallen! Gta 4 gaat anders worden. Het is inderdaad Liberty City, maar het ziet er anders uit! Hier kan je de trailer en screenshots van Gta IV zien. Of er een Gta San Andreas Stories komt is nog niet echt echt bekend. Na de release van VCS zaten ze er wel over te denken. Maar nu hoor je er weinig van. Bewerkt: 24 juni 2007 door spoeky Reageren
JeGe Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 `Jongens ik heb LBC aangeschaft en wat blijkt nou het ziet er zelfde uit als GTA 3 alleen een ander verhaal en karakter is dat niet een beetje saai, ik kan het ook fout hebben maar volgens mij is Salvatore's crib hetzelfde als in deel 3 en ik was trouwens nog geweest waar Claude verblijft in deel 3 danIS deel 4 ook hetzelfde?? Zo jah dan is het echt SAAI Kan ik nog een San Andreas Stories verwachten?? Zo jah info graag, zo niet WHY De stad is inderdaad bijna hetzelde. Maar toch zijn er verschillen hoor! Op het 2e eiland in gta3 wordt er in Fort Staunton een gebouw gebouwd. In LCS is er een complete woonwijk. Als je Gta 3 leuk vond, vind je LCS ook leuk! De storyline is heel anders. En ook zijn er hele andere zijmissies dan Gta 3. Echt saai vind ik het niet. Veel mensen vinden dit spel saai door de grauwe sfeer. Maarja ik vind dat wel meevallen! Gta 4 gaat anders worden. Het is inderdaad Liberty City, maar het ziet er anders uit! Hier kan je de trailer en screenshots van Gta IV zien. Of er een Gta San Andreas Stories komt is nog niet echt echt bekend. Na de release van VCS zaten ze er wel over te denken. Maar nu hoor je er weinig van. Áls er een San Andreas stories uitkomt zal die waarschijnlijk alleen voor de pc ps en xbox uitkome aangezien je zo'n groot land als SA nooi op zo'n klein dingetje krijgt. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 GTA IV is wel hetfelde als GTA LCS maar wel wat mooier gemaakt en je ken in GTA IV meer doen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 In GTA LCS vind ik de missies beter. En in GTA 3 zit een vele betere sountrack. Reageren
Tunix Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 GTA IV is wel hetfelde als GTA LCS maar wel wat mooier gemaakt en je ken in GTA IV meer doen. Ze hebben het echte NY nagemaakt. Alles is anders, behalve de stad waar het zich afspeelt. Het is dus geen LCS. Reageren
M4X Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Áls er een San Andreas stories uitkomt zal die waarschijnlijk alleen voor de pc ps en xbox uitkome aangezien je zo'n groot land als SA nooi op zo'n klein dingetje krijgt. Komt me bekend voor, toen LCS net gereleased was waren ze blij dat het er nog net op kon, terwijl een jaartje later VCS uitkwam, die ongeveer 2x zo groot is. Misschien dat de technologie over een paar jaar zo goed is dat er een IV Stories komt (bewijze van spreke dan). Wat ik wil zeggen is dat het afwachten is met de PSP, want het kan echt nog alle kanten op. Nu is het wel onwaarschijnlijk met GTA: IV op komst, maar over een jaartje is de situatie misschien weer helemaal anders, en tegen die tijd is wel misschien allang technisch mogelijk Reageren
JohnStacks Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Van San Andreas kan je geen San Andreas Stories verwachten omdat daar al een film van uit gegeven is.Vice City Stories is ook een beetje het zelfde als Vice City , maar het lijkt mij helemaal niet saai omdat het een hele andere storyline is.Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Wat voor film hoe heet die wat bedoel je ermee dat er San Andreas verfilmt word?? Reageren
VforV Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Wat voor film hoe heet die wat bedoel je ermee dat er San Andreas verfilmt word?? Hij heeft het dacht ik over 'The Introduction', een korte introfilm op het verhaal van San Andreas, die o.a. te verkrijgen is bij de GTA San Andreas Soundtrack. 'The Introduction' kan je ook gewoon bekijken. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 GTA IV is wel hetfelde als GTA LCS maar wel wat mooier gemaakt en je ken in GTA IV meer doen. Ze hebben het echte NY nagemaakt. Alles is anders, behalve de stad waar het zich afspeelt. Het is dus geen LCS. En zelfs de stad hebben ze groter/mooier/realistischer/meer op NY lijkend gemaakt! Dus die twee zullen helemaal niet op elkaar lijken. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 GTA IV is wel hetfelde als GTA LCS maar wel wat mooier gemaakt en je ken in GTA IV meer doen. Ze hebben het echte NY nagemaakt. Alles is anders, behalve de stad waar het zich afspeelt. Het is dus geen LCS. En zelfs de stad hebben ze groter/mooier/realistischer/meer op NY lijkend gemaakt! Dus die twee zullen helemaal niet op elkaar lijken. Niet echt dus. Het is wel waar dat de stad mooier en realisitscher is. Met meer voertuigen. Meer ped's en andere toevoegingen. Mischien heb jij nog maar een paar uurtje gespeeldt ofzo. Anders had je alle verschillen al wel gemerkt! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik heb GTA III een paar maanden terug gekocht en ik vond er niets aan! Maar omdat ik alle GTA's (niet de classics) wou hebben en 100% uitgespeeld hebben deed ik maar verder. Uiteindelijk ben ik bij GTA III nooit verder dan 40% geraakt. Eergisteren kocht ik LCS voor de zelfde reden als GTA III, ik dacht dat het zo een saai donker spel ging zijn. Maar het is helemaal anders! Het is echt veel mooier en helemaal anders. Het speelt zich juist in de zelfde stad anders, maar alles is veel beter uitgewerkt! Er zijn ook veel meer en mooiere wagens, meer zijmissie's die leuk zijn om te spelen. LCS is gewoon een top spel! Reageren
chopperboy Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik heb lcs maar 1 keer gespeeld ik vond het niet echt leuk. ik vind het leuker als je gewoon een heel ander land hebt dat je dan overal naar moet zoeken en dat je allerlei nieuwe dingen ziet. dan is het nog verrassend, maar bij LCS is het niet echt zo, ik wist al de weg. ik vind gta III ook een beetje grauwe sfeer hebben maar dat maakt het wel leuk. toen ik hem oor het eerst speelde was hij niet zo euk als sa in het begin maar wel leuk genoeg om hem uit te gaan spelen...... overigens is III best makkelijk uit te spelen, alleen is er meer timing voor nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.