Scarface92 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Hallo beste GTA forum mensen! Ik had gelezen dat er mischien een nieuwe serie over Flodder kwam. Het lijkt mij niet echt leuk...Omdat de oude spelers zoals: Stefan de Walle en Tatjana Simic er toch niet meer in spelen Maar het lijkt me wel weer leuk om nieuwe afleveringen te zien. Wat vinden jullie daarvan en van het conflict? Reageren
profile Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik vind flodder niet echt zo leuk hoor. Maar ik kijk er af en toe wel eens een keertje naar. Het is inderdaad wel jammer dat er geen oude acteurs en actrices inzitten. Maar je weet nooit,misschien zijn die nieuwe wel evenleuk. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik kijk Flodder alleen als ik er toevallig langs zap, maar ik vind het wel leuk. Van mij mogen ze een nieuwe serie maken, al zal het moeilijk worden om die net zo goed (of beter) te maken. het conflict Vertel O_o Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik kijk Flodder alleen als ik er toevallig langs zap, maar ik vind het wel leuk. Van mij mogen ze een nieuwe serie maken, al zal het moeilijk worden om die net zo goed (of beter) te maken.het conflict Vertel O_o Klik op GELEZEN bij mijn post! Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik wind die oude afleveringen van Flodder wel leuk, maar die films met andere spelers helemaal niet. Ik vind het dus geen goed plan om weer nieuwe serie's uit te brengen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Stefan de Walle is juist het leukst, zonder hem is het.. blegh Oja en HENNIE Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 die oude afleveringen zijn zo ontzettend flauw vooral sjakie en de melkboer is ook zon drol... Reageren
Juju Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Zonder Tatjana Simic heeft Flodder geen aandacht van mij Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Zonder Tatjana Simic heeft Flodder geen aandacht van mij Het lijkt mij sterk dat zij ook niet terug komt in de serie. Zij is nu 44 ofzoiets. En in Flodder speelt ze een tiener meisje Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik vind de oude Flodder wel leuk. Maar ik denk niet dat de nieuwe een succes zou worden. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Oude Flodder is veel leuker en de tijd waarin ze speelden is ook veel leuker de nieuwe Flodder lijkt me niet veel aan. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ook al lijkt het mij niet zo leuk ik ga toch zeker kijken als het er komt! Reageren
Yohan Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Flodder was toendertijd een top serie, erg leuk om naar te kijken Maar een nieuwe serie lijkt me echt helemaal niks, verzin gewoon een keer iets nieuws.. Ben dat "gemelk" echt zat... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Een vriend van mij was het neefje van Stefan de Walle. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik kijk flodder soms het is wel een leuke programma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.