Jump to content
Joriz

R* zet twee nieuwe GTA4 screenshots op hun website

Rockstar Games heeft zojuist twee nieuwe screenshots op de officiële Grand Theft Auto IV website geplaatst.

Met morgen om 19:00 Nederlandse tijd een nieuwe GTAIV trailer lijkt het er op of we de komende twee weken weer een heleboel nieuwe informatie kunnen verwachten over Grand Theft Auto IV.

De twee nieuwe screenshots zijn natuurlijk in onze galerij te bekijken.

Iedergeval nog maar 19 uurtjes te wachten op de nieuwe GTA4 trailer die om 7 uur 's avonds op GTAGames.nl staat! :dans:

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar onze WikiGTA GTA Walkthrough gaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ben ik dan als eerste die dit leest !

De eerste screen ziet er eigenlijk een beetje scheef uit, maar die auto vind ik wil mooi ! De tweede screen is zo leeg, het lijk alsof het in een lege toilettenruimte is. waarvan er een zwarte doodskist in het midden staat !

Komt de trailer niet om 6 uur ?

Bewerkt: door Woetsha

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind de screens niet zo mooi? Grafisch lang niet zo mooi als sommige anders screenshots. Deze lijken me wel meer ingame (sowieso die in de auto)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik dan als eerste die dit leest ! Prachtige Screens !!!!

De trailer zou om 18:00 komen, maar ook wordt beweerd dat hij morgenochtend om 9 uur al is te bewonderen op de site van Yahoo.

Ontoppic: Ik merk niet zo veel verschil tussen deze nieuwe screens, en de screens die al gereleased waren. het ziet er beduidend beter uit dan ieder andere voorganger in de GTA-Reeks, en we kunnen van dit soort artworkjes nog geen uitsluitsels maken van het spel. Dat kan pas wanneer Ingame Screens of beelden vertoond worden.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind ook dat ze erg tegenvallen, op de auto na vind ik het er gragfisch helemaal niet zo gelikt uit zien. Maar goed, misschien dat die trailer morgen weer wat goed maakt.

Ja, maar om 7 uur staat hij in de gallerij van GTAGames.nl. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zover bekend komt morgen om 18:00 Nederlandse tijd de trailer op Yahoo. Nadat die website een uurtje niet bepaald goed bereikbaar is geweest zal de trailer om 19:00 op GTAGames.nl volgen.

Zover ons bekend is mogen we de trailer helaas niet eerder online plaatsen.

Natuurlijk komt er op GTAGames.nl geen crappy blokjes flash versie maar gewoon een HD wmv filmpje. :dans:

Een goede nacht en dus tot 19:00.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De tweede screen is zo leeg, het lijk alsof het in een lege toilettenruimte is. waarvan er een zwarte doodskist in het midden staat !

Joriz en ik hebben er ook even naar zitten kijken. Volgens ons is het een opgeblazen kluisdeur in een bank. Niko loopt weg en hij lijkt een flinke zwarte reistas (Special Edition? :clown: ) met de buit over zijn schouder te dragen. Als je de screen wat oplicht in Photoshop is het beter te zien.

Het zijn inderdaad niet de beste screens tot zover, maar het geeft wel wat info over iets wat een missie lijkt te zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Iets gevonden: EEN CAMERA ! Hij staat op de 2de screenshot linksbovenaan !

Inderdaad, en bovenaan de trap waar nico heen loopt is waarschijnlijk een gang, met muren van Marmer, wat goed valt terug te zien in de screen. Lijkt me inderdaad op een bank, zoals Lantyz al aangaf. Op de eerste screen staat een tekst in de hoofdleuning van de stoel 'naast' Niko. Tevens kun je rechts naast diezelfde hoofdleuning een foto zien. Het lijkt een beetje op Niko, maar zou dit juist niet de neef kunnen zijn?

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op de eerste screen staat een tekst in de hoofdleuning van de stoel 'naast' Niko.
Dat is onleesbaar, dat zou de naam zijn van de automerk, denk ik !
Tevens kun je rechts naast diezelfde hoofdleuning een foto zien. Het lijkt een beetje op Niko, maar zou dit juist niet de neef kunnen zijn?
Ik denk eerder dat dat een jas is van een agent want er er staat een ster op!

Even vergroot:

1) De onleesbare tekst.

2) De ster van de agentjas.

gtascreenla6.png

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Iets gevonden: EEN CAMERA ! Hij staat op de 2de screenshot linksbovenaan !

Helaas zaten er ook al camera's in GTA San Andreas, dus dat zegt niets.

Op de eerste screen staat een tekst in de hoofdleuning van de stoel 'naast' Niko. Tevens kun je rechts naast diezelfde hoofdleuning een foto zien. Het lijkt een beetje op Niko, maar zou dit juist niet de neef kunnen zijn?

Op de bijrijdersstoel staat '...MPONT' of iets wat er op lijkt. Daar komen we dus niet veel verder mee. :puh: Verder zie ik geen foto's in de auto. Lijkt me eerlijk gezegd ook een vreemde plaats om foto's tegen te komen, helemaal als je je bedenkt dat de meeste auto's in GTA niet van jou zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De eerste nieuwe IV screenshot is weg!

(Die met de rode wagen)

-Op de Rockstargames website-

Gisteren stond hij er allesinds nog op.

Dit vind ik vrij misterieus. :N

Waarom is die van de site?

Is de screenshot tegengevallen ofzo?

Weet iemand hier meer over?

Dit bericht delen