-fender- Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) er staat mysty.nl omdat ikhem daarvoor gemaakt heb en tstikvoort is daar mijn account;) outcome's graag posten Bewerkt: 28 juni 2007 door -fender- Reageren
Donwell Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Mooie tutorial, er komt een leuke outcome uit. Mooie effecten wel, ziet er gewoon goed uit! Mijn outcome post ik zo wel eventjes. PS: Welkom op het forum! Edit: Waar heb je die stock vandaan? Bewerkt: 30 juni 2007 door Donwell Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Hele mooie tut . De uitkomst is geweldig . Reageren
-fender- Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Mooie tutorial, er komt een leuke outcome uit. Mooie effecten wel, ziet er gewoon goed uit!Mijn outcome post ik zo wel eventjes. PS: Welkom op het forum! Edit: Waar heb je die stock vandaan? sorrry voor late reactie ik ben tijd op vakantie geweest ik heb hem van www.skins.be Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.