Jump to content
Joriz

Tweede Grand Theft Auto IV trailer online!


GTAGames.nl afbeelding
Het is zo ver, de tweede trailer is uitgebracht en het is nu tijd om de trailer eens grondig te bekijken. De tweede trailer is totaal anders dan de eerste trailer. In deze trailer is veel meer actie en het daadwerkelijke spel te zien. Waarschijnlijk komen de film fragmentjes bijna allemaal wel uit missies. In de trailer zijn veel nieuwe maar ook bekende (en verbeterde) dingen uit vorige GTA's te zien.

Zo zijn onder andere een helikopter te zien, indoor scene, in de auto dashboard camera standpunt, tolhuisjes waar je moet stoppen en een heleboel schiet actie.

Achter de trailer zit deze keer een rock nummer - Arm In Arm (Shy Child Mix) van The Boggs te horen. Tevens is Niko's Oost-Europeaans accent duidelijk te horen.

Aangezien we de trailer zelf ook nog aan het analyseren zijn kunnen we niet precies vertellen welke details het allemaal heeft. Zelf wat speciaals of nieuws gevonden? Meldt het dan in het

IV Trailer Onderzoek 2.

GTAGames.nl heeft natuurlijk weer HD Screencaps (Screenshots om de zoveel frames) gemaakt. Waar je goed de details in de trailer kan vinden. Natuurlijk staan de HD Screencaps in de galerij.

De volledige trailer is vanaf nu te bekijken in onze galerij. Een HD versie van 85 MB is te vinden in onze Download Database

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Moet je hem downloaden of updaten ofzo??

Ik heb hem een klein stukje gezien op Yahoo maar daar bleef vast staan :N

dan moet je veeeeeeel gedult hebben dat heb ik ook gedaan en dan komt ie :*D

maar ik moet zeggen dat ik de hd trailer ook niet echt supieruer beeldkwalitijd heeft zoals in de eerste was die mooier gedaan

nouwja we zien het nog wel

verder ik kan nie wachten :eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten::eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de trailer zojuist bekeken, en het is inderdaad heel mooi! De actie die er in voorkomt is hartstikke mooi. Waarschijnlijk komt dit allemaal inderdaad vooral uit de missies. Ik kan amper wachten op de laatste trailer, nu ik deze heb gezien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is idd. zeer mooi. Maar denk eens na, in de game gaat dit neit kunnen he! Die cmaera views! Het is gewoon een trailer. Een soort van cutscene!

Ja da's waar. Maar het maakt mij niks uit. GTA IV word zékér een top game. :tu: Camera views maken mij niks uit, gewoon zo laten netals de vorige GTA series.

Je weet echter nooit wat R* gaat doen. Zij weten wat het beste is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke trailer! De graphics lijken weliswaar iets te zijn verminderd, maar dat zegt niets over het uiteindelijke resultaat.

In de eerste trailer kwam vooral de prachtige omgeving van GTA IV aan bod, maar dit maal kregen de GTA-aspecten wat meer aandacht. Je kon Niko een paar keer in actie zien, kreeg een stukje verhaallijn voorgeschoteld, zag enkele nieuwe voertuigen en uiteraard zijn de zeer vermakelijke politieachtervolgingen ook nog steeds aan de orde van de dag. Verder valt er weinig verandering aan de gameplay op te merken, wat voor mij een erg goed teken is.

Kortom, een trailer dat de typische GTA-aspecten in een minuut weergeeft. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog wat nutteloze feitjes:

Mirror 1 gebruikt nu 14 Mbit/s aan uitgaand dataverkeer (dat is 1.75 Megabyte per seconde!) met een piek van 25 Mbit/s

Mirror 2 gebruikt nu 8 Mbit/s aan uitgaand dataverkeer (dat is 1 Megabyte per seconde!) met een piek van 15 Mbit/s

Dus het dataverkeer vliegt er lekker door heen. Morgen kijk ik hoeveel leden exact er vandaag zijn geweest. Aangezien de bezoekers online meter van GTAForum.nl niet goed werkt aangezien er tegenwoordig ook een gecachde pagina wordt geserveerd op gtagames.nl waarvan geen live statistieken zijn (alleen vertraagd).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo, weer een trailer uit van GTA IV. Ik denk dat Rockstar erg tevreden kan zijn met het resultaat. In tegenstelling tot de eerste trailer, waar de stad meer in beeld is, zien we hier veel van Nico. Weer iets anders, waardoor we veel te weten zijn gekomen. Wat mij steeds meer begint op te vallen is alle details die er in het spel zitten. De graffiti, de verroeste lantarenpalen, het wegdek, en noem maar op. Zoveel details, en zo scherp als de graphics zijn, echt ongelovelijk. Het enige dat wat minder realistisch was, was de explosie op het einde, maar ook deze was zeker niet slecht. Tsja, om het samen te vatten wordt GTA IV gewoon geweldig, en ik denk dat hij alle hoge verwachtingen gaat overtreffen. Ik kijk er in ieder geval nog meer naar uit!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt zalige trailer! Nu zag je veel meer dan in de eerste trailer, waar we alleen maar de stad mochten zien, en heel even Niko. Nu zag je tenminste hoe de "gameplay" werkte, en hoe realistisch het spel is. Wat ik ook heel mooi vond was de Stallion (Of is het een Sabre?), die auto zag er veel beter uit, als in het vorige GTA era!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...