Jump to content

Verboden tattoo's


Ducati_Babe

Recommended Posts

Heb net op een andere site gelezen van iemand dat het mogelijk is van tattoo's te laten zetten die eigenlijk "officieel" uit het spel gehaald waren zoals het w**dblad.

Er is zelfs een link naar het filmpje van hoe je het moet doen. Je hebt er blijkbaar wel een jetpack voor nodig om er aan te komen. Maar aangezien je hier geen reclame mag plaatsen voor andere GTA sites weet ik niet hoe ik dat met jullie moet delen. Heb het filmpje gedownload maar nog niet bekeken (zit nog op me werk en wil niet dat me baas het ziet :D )

Heb dus wel de gegevens van de site van het linkje maar kan iemand mij zeggen hoe ik dat hier op legale manier aan de man kan brengen of is het zowieso verboden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutsj

    8

  • Ducati_Babe

    8

  • GTA 0wn3r

    6

  • B-Dup

    6

Ok, hier komt de tekst. Is wel in het Engels, hopelijk voor iedereen verstaanbaar, heb geen zin om het te vertalen.

I'm an explorin' son of a bitch, so I wish I could take credit for this. Instead, I believe credit goes to a person by the handle 'nickoteenpatch'. I found this while sluming around some other sites.

You *CAN* get the forbidden tattoos without the use of a cheat device. The link below will provide you with 6 different servers from which you can download a video showing how to access the Interior Universe. Once you have seen the video, you will understand why 'interior universe' is the best description.

There is a lot to explore here folks, and the surface has not even been scratched!

If you are into exploring 'forbidden' areas, this is a must.

I'll update here with info as I learn it myself. This is VIRGIN TERRITORY, FORLKS. No one other that the programmers themselves know what's all in here!

Enjoy!

Note: Though no cheat device is needed, the Jetpack code is nescessary. For those of you that don't know it, this is a good opportunity to discover this sites wonderful Search Function

http://Forbidden Tattoo's

Edit: Look for some additional edits in the future, as I refine what I'm learning, I'll but it here to hopefully reduce the numere of redundant questions.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, 'k moet eerlijk zeggen dat het er echt uitziet. Ga het meteen proberen thuis nu. En als het echt werkt laat ik het weten. Zou wel megavet zijn vind ik :D

Ik wel zo'n w**dblad op mijn schouder :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat je de Jetpack cheat nodig hebt, kan ik het niet in me goede savegame gebruiken:(

[Edit]Weet iemand of er een kans is dat ik via de glitch in een van de huizen nabij Madddogs crib, in de Blue Hell kan graken en zo naar die tatooshop kan vliegen?

Bewerkt: door lepertum
Link to comment
Delen op andere websites

bij mij lukt het niet eens om het op te slaan ... :o <_<

Edit...

Nu lukt het wel deed het verkeerd maar ziet erwel stoer uit zal het probere na te doen kijke of het egt is. :)

Bewerkt: door Aegis
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je er ook een hogere sex appeal van krijgen?

Edit: Waarom typ eigenlijk iedereen w**plant? Je kan toch gewoon het normale woord typen?

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...