CJansen Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Hallo, Ik heb een eigen MTA server die beter loopt dan verwacht, nu kan ik niet meer sneller internet nemen (ik heb het snelste) en nu wil ik bij een hosting bedrijf gaan hosten. Welk bedrijf kan ik het beste nemen. Het moet niet heeel duur worden want ik verdien niet zoveel per maand. Ik hoop dat iemand een goede hosting bedrijf weet wat niet erg duur is. :Y CJansen Reageren
Argon Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Hallo,Ik heb een eigen MTA server die beter loopt dan verwacht, nu kan ik niet meer sneller internet nemen (ik heb het snelste) en nu wil ik bij een hosting bedrijf gaan hosten. Welk bedrijf kan ik het beste nemen. Het moet niet heeel duur worden want ik verdien niet zoveel per maand. Ik hoop dat iemand een goede hosting bedrijf weet wat niet erg duur is. CJansen Ik weet niet wat je aan hosting wilt uitgeven. Maar bij een gameserver hoster zit je toch al snel voor 16 slots aan 25€ per maand. I3d En ga zo maar door alle goede hosts vragen er al snel 25€ per maand voor, moest je het teveel vinden kan je altijd proberen een sponsor te vinden. Maar dat lukt ook niet altijd natuurlijk. @Vinewood: die andere host ondersteund inderdaad geen MTA dat was ik vergeten. Bewerkt: 29 juni 2007 door Argon Reageren
CJansen Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Bedankt voor de reactie, weet jij waar je goed sponsors kunt krijgen??? CJansen Reageren
Vinewood Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Gservers Is ook een goede game hosting, En die heeft ook een Mta package. Reageren
CJansen Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Bedankt, Gservers.nl is me iets te duur zoveel verdien ik niet :N , Nu heb ik www.x-serverz.com maar ik vraag me af of dat wel goede servers zijn. Ik ben al in een aantal servers geweest, maar de ene zij dat het wel lagte en de andere niet. Is het een goede hosting of niet? CJansen Reageren
CJansen Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ja, ok. Daar geef ik je gelijk in, Maar eigelijk zit ik ook met het probleem dat het ponden zijn. Kost dat extra om het te betalen in pond? CJansen Reageren
Azer Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 mwah je moet het even omrekenen naar euro's, want ik geloof dat ze ook euro's accepteren. Reageren
CJansen Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 `Het omrekenen is geen probleeem, als ze euro's accepteren ga ik het (bijna) zeker doen! CJansen Reageren
CJansen Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Ik heb nu hier een server bij gta-host Bewerkt: 17 juli 2007 door CJansen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.