Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Hier is een nieuwe sig van nico bellic, deze is veel mooier dan de eerste! Rates/ tips please Reageren
S()nny Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 het is geen eentonige sig meer well done ! alleen ik vind het geen mooie achtergrond.. de achtergrond is iets te druk.. en iets te veel brushes. cijfer: 5 gr S()nny Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Die is wat mooier beter te zien. Alleen andere kleuren zij wel leuk zijn. Maar het is wel voldoende. 8/1. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Ik heb er 2 gebruikt Het zijn van die machine brushe's die zijn wel groot ja. Toch bedankt voor rate @Rene bedankt voor de mooie stem. Ik vindt het zelf helemaal geen slechte sig. Maar het is maar net wat je mooi vindt Bewerkt: 30 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Bronko Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Mooie sig bigstijn! Je word al steeds beter Achtergrond is mooi gemaakt met die brushes alleen had ik de volgende keer de render en de achtergrond niet dezelfde kleur gedaan. Lettertype is ook wel ok alleen is je naam moeilijk te zien, ik zou volgende keer een wat lichterdere of een wat opvallendere Letter-kleur kiezen. Ik geef nu een 8 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Ik denk dat ik de achtergrond iets lichter had moeten maken. Je hebt gelijk in dat lettertype Bedankt voor de mooie rate. En ik vindt het een fijn gevoel dat mensen me steeds beter vinden @hieronder bedankt voor de mooie rate wijst! Bewerkt: 30 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Wijst Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik vind het een zeer mooie sig het plaatje van Nico staat er mooi in en de drukke achtergrond vind ik ook wel iets hebben en de kleur vind ik ook wel oke dus je krijfgt een dikke 8,5 van mij ! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Ik vind hem wel mooi gedaan, alleen kon Niko's hoofd wat kleiner, en vind ik al die tekentjes op de achtergrond ook niet zo mooi. De kleur is ook nogal eentonig, misschien wat meerdere kleuren, waaronder lichtere kleuren. En ik zie niet goed of je een rand hebt gedaan, anders zou je dat er best ook nog kunnen bij doen. Maar anders vind ik het wel een mooie sig! KUTGW! 7/10. Reageren
QuaZ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Ik vind juist een hele goeie sig van je. De achtergrond is mooi, maar misschien een shape erbij en wat andere kleuren. Tekst kon je wat meer bewerken en evt op Overlay. Render kon je ook wat meer bewerken. Cijfer: 7,5 Bewerkt: 1 juli 2007 door QuaZ Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Comment : Dit vindt ik al een betere sig maar er moet nog veel gebeuren . Er bestaan nog andere dingen dan brushes . Gebruik wat filters . Rate : 6/10 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Bedankt voor rates en tips! Ik ga denk ik wat meer tut's voor gimp op google zoeken. Zodat ik ook weet wat voor filters ik het best kan gebruiken. Reageren
GFXMaster Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Het lettertype vind ik wat onduidelijk, voorderest past het best goed bij elkaar. 7/10 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Bedankt voor rates Nog meer? Ik wou hem wat bijwerken, maar ik denk dat ik hem zo laat. >>> Door RonaldVC: Zie pb-inbox!<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.