dominicd Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) ik heb dus toreno's last flight gehaald maar nu kan ik yay ka-boom boom nog niet doen of moet je ook the da nang thang? http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht..._San_Andreas%29 hier staat van niet Bewerkt: 5 juli 2007 door dominicd Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Volgens mij hoeft The Da Nang Thang ook niet gedaan te worden, maar ik denk dat je voor de missie Yay Ka-Boom Boom eerst een telefoontje moet krijgen. Probeer dit te doen door gewoon over straat te lopen. Je kunt ook even in een auto stappen, en daarna uitstappen en weer een stukje lopen. Misschien ook nog een keer saven tussendoor, dan denk ik dat je wel een telefoontje kunt krijgen. Reageren
dominicd Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik heb 2 minuten rondgelopen en 2 keer gesaved maar toch bedankt Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb het in de sources van SA na gekeken, en je moet inderdaad eerst "The Da Nang Thang" halen, voordat je yay ka-boom boom krijgt. Deze missende afhankelijkheid zal zo snel mogelijk ook op de wiki worden vermeld. Reageren
dominicd Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb het in de sources van SA na gekeken, en je moet inderdaad eerst "The Da Nang Thang" halen, voordat je yay ka-boom boom krijgt.Deze missende afhankelijkheid zal zo snel mogelijk ook op de wiki worden vermeld. dat is balen, maar ook nog bedankt voor het zoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.