Dungon Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Mn eerste tut Post jullie outcomes Gr. Dungon Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Voor een beginner zeker niet slecht mooi gemaakr ik geef het een 7.5/8.0 Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik vind het een hele mooie uitkomst voor een beginner Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Geen slechte Tutorial voor je eerste. Het is weer eens iets anders dan opslaan als PNG waardoor je de achtergrondkleur ziet van een forum. Een tutorial als deze noemen wij Pop-out. Voor alle duidelijkheid verander ik de topictitel ook even naar [PS] Pop-out BeginnerSig. Reageren
Darknigt Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Het is je eerste dat wet ik,,, hij is wel goed vind ik, Maar je bent alles behalve een beginner :D :tu: Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 sticky ? Dat lijkt mij een beetje lullig tegenover de andere Tutorials. Graag wel reacties plaatsen over de tutorial zelf, je post voegt niet echt heel veel waarde toe aan het topic. Reageren
caspergf Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Mijn outcome:) Hoort op zwarte background Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.