Vissertjen Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 mijn outcome: Kijk niet naar de naam, deze was voor iemand anders gemaakt en ik weet het, de tut is wat te lang! enjoy it! Reageren
demontventoux Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 De outcome ziet er echt heel knap uit. Ga hem zelf ook eens proberen. Bij de tut zelf heb je voldoende plaatjes gezet, enkel het lettertype vind ik niet goed. Het is wel leesbaar, maar niet handig voor het volgen van de tut. Maar allesinds, knappe outcome! Reageren
rubensanti Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 hoi ik volg je tut nu.. ziet er goed uit maar ik kan het niet zo goed lezen. ik zit nu vast bij image ready daar weet ik niet wat voor soort video je moet openen ( het bestand bijvoorbeeld .avi ) als iemand me dat kan vertellen dan kan ik weer verder werken want de uitkomst ziet er echt goed uit! Reageren
tryphion Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) mmm... Deze tut is wel aardig denkik, maar voor gervorderden is hij te simpel. Ik heb een ander resultaat, die post ik hieronder de eerste is een sig die ik ff als een probeersel in elkaar heb gegooid(van WoW), deze hieronder heb ik wat langer over gedaan xD de bijlage is iets wat ik uit je tut heb gekregen, (ongever dan) ook in 3min. Bewerkt: 1 augustus 2007 door tryphion Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.