Jump to content

Eerste radio zender uit GTA IV bekend gemaakt!


Boris H.

Recommended Posts

Vanaf vandaag is bekend wat de eerste radiozender in GTA zal zijn. Namelijkt een talkzender genaamd WKTT wat staat voor ""We Know The Truth. Rockstar games heeft ook een website geplaatst voor die radiozender. Die website kun je hier vinden, www.wkttradio.com Ik heb ook nog het logo voor jullie hieronder staan.

newhead.jpg

Ik ben benieuwd wat voor zender het wordt. Waarschijnlijk een zender met een boel geklets aan de naam te zien. Misschien dat Lazlow er in voorkomt?

Ik weet dit omdat ik een mail van Rockstar kreeg waar dit in stond. Anderen die bij Rockstar staan ingeschreven zullen deze mail ookk gehad hebben.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Edit @ Apple-Mac Check onderaan die site waar de "promotion terms and conditions" en "privacy policy" naar linken. ;)

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat dit niet fake is? Ik zie nergens het rockstar-logo staan. :-( Anders zou het ook op de frontpage van gtagames.nl gestaan hebben denk ik. Maarja, het zou natuurlijk ook echt kunnen zijn. En mocht het echt zijn, dan vind ik dit eerlijk gezegd weer zo'n eentonige zender, want ze korten alles af in elke gta-versie, op GTA 3, en VC na.

Ohja: ik kan het ook niet op de officile IV-site vinden, dus nu betwijfel ik het helemaal :-(

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat dit niet fake is? Ik zie nergens het rockstar-logo staan. :-( Anders zou het ook op de frontpage van gtagames.nl gestaan hebben denk ik. Maarja, het zou natuurlijk ook echt kunnen zijn. En mocht het echt zijn, dan vind ik dit eerlijk gezegd weer zo'n eentonige zender, want ze korten alles af in elke gta-versie, op GTA 3, en VC na.

Ohja: ik kan het ook niet op de officile IV-site vinden, dus nu betwijfel ik het helemaal :-(

Apple-Mac

Dit is gewoon echt waarschijnlijk. Alle dingen die in reclames bij de vorige gta's voorkwamen werden ook zo van te voren gepubliceerd. Petsovernight.com bijvoorbeeld uit gta 3 :puh: en daar staat ook niet het logo van rockstar bij, maar is wel door hun geregistreerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben niet alleen het radio-station aangekondigd, maar je kan ze ook opbellen, en misschien kom jij dan wel op de radio in Gta 4 !!!!!!!!!!!!! :tu:

Check onderaan de agreement! Ik heb hem ff een beetje doorgelezen, en er staat in dat als je ze opbelt en je stem en je gesprekje laat opnemen, dat je ze dan de rechten geeft om dat te gebruiken in een videospel!!!! Er staat:

"The Promotion involves the recording of voicemail messages which may be used in a video game, such as GRAND THEFT AUTO IV developed by Rockstar Games, Inc. "

:dans: :dans: :dans: :dans:

Sorry voor het overmatig gebruik van smileys, maar dit is toch gewoon te gek!?

EDIT:

Zal wel een nummer in de VS zijn helaas, maar ik denk echt dat er vast wel mensen zijn die een hilarisch stukje weten te verzinnen.

Bewerkt: door Stillesandro
Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf :tu:

Dus mischien horen we op WKTT wel iemand van dit forum. :D

Hopelijk is Lazlow weer de host.

en dat het bij dit station hetzelfde is als bij WCTR en VCPR. Weer compleet Amerika dat afgekraakt wordt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet heeft The Truth van in GTA San Andreas gewoon die radio gesticht en zal het allemaal 60th muziek zijn met hier en daar ne babbel zijn met zijn scpeciale onderwerpen

:puh: Lol;denk jij dat The Truth nog leeft in 2007?En Rockstar heeft gezegd dat er geen personages uit andere gta's voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

dus uhmm...ik denk dat ik is will bellen:P...wie nog meer?:puh:

Ik zou van te voren alvast een leuk verhaaltje bedenken, dan heb je tenminste wat te zeggen. En houd er ook rekening mee dat je waarschijnlijk naar de VS belt, dus let op de telefoon kosten ^_^

Ik hoor zoveel mensen over "The Truth" maar als je de site checkt dan zie je dat het een conservatief radiostation is, het tegenovergestelde van The Truth! Waarschijnlijk komen er mensen op dit radiostation met ideeen als: "You know what's really irritating me these days? It's the hippies! Those goddamn treehuggers wont do shit! All they do is smoke weed and lay in the grass. I say: Let's shoot 'em!" of zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat dit niet fake is? Ik zie nergens het rockstar-logo staan. :-( Anders zou het ook op de frontpage van gtagames.nl gestaan hebben denk ik. Maarja, het zou natuurlijk ook echt kunnen zijn. En mocht het echt zijn, dan vind ik dit eerlijk gezegd weer zo'n eentonige zender, want ze korten alles af in elke gta-versie, op GTA 3, en VC na.

Ohja: ik kan het ook niet op de officile IV-site vinden, dus nu betwijfel ik het helemaal :-(

Apple-Mac

nee dit kreeg ik ook net via de mailing list van rockstar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

dus uhmm...ik denk dat ik is will bellen:P...wie nog meer?:puh:

Ik zou van te voren alvast een leuk verhaaltje bedenken, dan heb je tenminste wat te zeggen. En houd er ook rekening mee dat je waarschijnlijk naar de VS belt, dus let op de telefoon kosten ^_^

Ik hoor zoveel mensen over "The Truth" maar als je de site checkt dan zie je dat het een conservatief radiostation is, het tegenovergestelde van The Truth! Waarschijnlijk komen er mensen op dit radiostation met ideeen als: "You know what's really irritating me these days? It's the hippies! Those goddamn treehuggers wont do shit! All they do is smoke weed and lay in the grass. I say: Let's shoot 'em!" of zoiets.

nou ik heb wel iets als het gesprek moet gaan over de VS Liberty city:P want een paar jaar daar voor in liberty waren de moters verboden en dan heb ik iemand in me hoofd die helemaal in de war is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...