Jump to content

gta sanandreas


Timotees

vind je de missies van sa lastiger als die van vc  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. vind je de missies van sa lastiger als die van vc

    • ja
      16
    • nee
      20
    • ze mochten wel iets lastiger
      29
    • ze zijn veel te lastig
      1


Recommended Posts

Moet op allebei de polls een slotje?

Ik kan helaas geen andere poll met dezelfde vraag vinden, wel tig andere poll met ongeveer dezelfde vraag :-(

@timotees: missie hulp is voor .... eh... hulp bij missies, geen polls! (en zeker geen 2 dezelfde :-( )

verplaatst naar general

Link to comment
Delen op andere websites

door de special featuris is het spel makkelijker te spelen bv. richten met de m4 dat auto. gaat de kruipen dus goed kunnen verstopppen en klimmen de missies spelen makkelijker als je deze missie met de features van vice city zou spelen waren de missies wel veel lastiger denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond de missies wel iets lastiger dan die van vice city maar het mag lastiger, eigenlijk moet je kunnen kiezen voor:

-Easy; weinig vijanden, schieten vaak mis.

-Normal; veel vijanden, schieten vaak raak.

-Hard; te veel vijanden, schieten altijd raak.

-Xtra hard;alleen maar vijanden :puh: , 1 schot is dood en ze schieten altijd raak <_< B)

Link to comment
Delen op andere websites

voor mij was het eerlijk gezegd eerst wel moeilijk, ik had namelijk speciaal voor gta sa een ps2 gekocht, en ik kon nog niet zo goed overweg met die controllers <_<

maar ik speel het nu al een tijdje en de missies zijn nu ook makkelijk.... :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Don Falcone Geplaatst op Dec 19 2004, 09:02 PM

  voor mij was het eerlijk gezegd eerst wel moeilijk, ik had namelijk speciaal voor gta sa een ps2 gekocht, en ik kon nog niet zo goed overweg met die controllers

IK ook :D Ik heb ook speciaal een ps2 voor San andreas gekocht

Mare die missies, die zijn echt simpel, die van VC waren echt veeeeeeeeel moeilijker, ik had hem op de computer en daar zit nie autmatisch richten op dus daarom was ie best moeilijk, SA nie, nog 1 missie en ik heb de missies allemaal gedaan... End of the line

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de missies makkelijker dan vice city, maar er zitten ook moeilijkere tusse

Ja ik vind het ook makkelijker dan vice city.

Sommige zijn ook wel moeilijk(N.O.E. vind ik moeilijk, nog altijd niet gehaald :( )

Bewerkt: door Carl Johnson SA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...