Amfetamientje Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Hey mensen, Ik speel de laatste tijd nie echt games meer alleen nog een beetje CS:S. dus ik denk ik zoek eens op GTAForum of hier nog mensen zitten, de zoekfunctie leverde weinig op dus ik denk ik probeer het op deze manier is. Dus vandaar, Spelen jullie nog CS(:S) enzo ja hoe dan? Public of wars? Zelf speel ik gewoon Public, beetje lol hebben met een paar gasten is voor mij genoeg. mzzl Bewerkt: 20 juli 2007 door Plantebak Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Hey mensen,Ik speel de laatste tijd nie echt games meer alleen nog een beetje CS:S. dus ik denk ik zoek eens op GTAForum of hier nog mensen zitten, de zoekfunctie leverde weinig op dus ik denk ik probeer het op deze manier is. Dus vandaar, Spelen jullie nog CS(:S) enzo ja hoe dan? Public of wars? Zelf speel ik gewoon Public, beetje lol hebben met een paar gasten is voor mij genoeg. mzzl In source speel ik vrijwel alleen maar public, in cs 1.6 speel ik ook nog wars Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 ik speel counter-strike 1.6 maar heb nu ineens gezeik met me muis en keyboard dus ff gekapt voor weekje om het te fixen ik vind public niet meer zoveel aan met al die blije pubherotjes dus speel voornamelijk alleen nog maar wars ( meestal mixwars want me clan is lui ). Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 ik vind public niet meer zoveel aan met al die blije pubherotjes ik ruik een klein beetje arogantie iig als jullie zin hebbe om te spelen PB me ff en dan geef ik me friends ding. Op steam zelf praat ik nooit maar zoek me dan maar in een server op Reageren
Koen729 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Geen Source, wel 1.6. Ik gebruik geen enkele functie van Steam, ik zet het alleen aan om te spelen Ik heb tenslotte Xfire... ik speel niet zo superveel, ong. 3 kwartier per dag... Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ik vind public niet meer zoveel aan met al die blije pubherotjes ik ruik een klein beetje arogantie iig als jullie zin hebbe om te spelen PB me ff en dan geef ik me friends ding. Op steam zelf praat ik nooit maar zoek me dan maar in een server op nee ik ga me te veel ergeren aan dat eeuwige geteamflash etc in publics en geblock etc etc je kent t wel Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik vind public niet meer zoveel aan met al die blije pubherotjes ik ruik een klein beetje arogantie iig als jullie zin hebbe om te spelen PB me ff en dan geef ik me friends ding. Op steam zelf praat ik nooit maar zoek me dan maar in een server op nee ik ga me te veel ergeren aan dat eeuwige geteamflash etc in publics en geblock etc etc je kent t wel ja idd daar heb ik ook een hekel aan maar met PCWtjes heb ik een paar keer gehad dat mensen valse skill opgeven en dan ga je tegen ze , zijn ze 10x zo goed.... daar heb ik dan ook geen zin in Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ja weet ik das ook irritant maar je moet ook echt een goed team zijn en gehecht aan elkaar zijn en weten wat je kan verwachte enzo dan kun je pas goed warren eigelijk want je kan een team van allemaal high skills hebbe als die niet same spelen worde ze nog geownt door midjes Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 ja weet ik das ook irritantmaar je moet ook echt een goed team zijn en gehecht aan elkaar zijn en weten wat je kan verwachte enzo dan kun je pas goed warren eigelijk want je kan een team van allemaal high skills hebbe als die niet same spelen worde ze nog geownt door midjes Dat is de rede waarom wars zo leuk zijn. Maar ik vind het richt systeem van source niet echt lekker. 1.6 is lekkerder. De maps van 1.6 vind ik ook leuker. Reageren
Backsmash Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 ik had ruzie met mn muis. pc sloeg steeds op tilt maar nu werkt hij weer. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 ja weet ik das ook irritantmaar je moet ook echt een goed team zijn en gehecht aan elkaar zijn en weten wat je kan verwachte enzo dan kun je pas goed warren eigelijk want je kan een team van allemaal high skills hebbe als die niet same spelen worde ze nog geownt door midjes Dat is de rede waarom wars zo leuk zijn. Maar ik vind het richt systeem van source niet echt lekker. 1.6 is lekkerder. De maps van 1.6 vind ik ook leuker. er komt toch een soort van 1.6 met grafix van source? ben ff de naam kwijt... ow en trouwns ik speel nu ook kleine pcw's.. wel lache 3vs3 nog nooit verloren alleen als we met meer gaan worden we 50% van de keren afgemaakt... :/ Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Sinds kort speel ik weer 1.6 omdat cod 2 niet doet op vista:/ Reageren
Las Vegas Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Wanneer komt die nieuwe CS in battlefield style? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Hallo allemaal Zou css of 1. werken op vista? Omdat ik 'm namelijk morgen graag zou willen halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.