Jump to content

Rode pil?


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

Zo SA zit erop en ik heb voorlopig weer nieuw materiaal om wat anders te gaan doen, GTA III is daar één van. Wel even wennen zonder ingame plattegrond en ik ben er op een pijnlijke manier achter gekomen dat Claude niet kan zwemmen. Juist ik kwam dus bij het ziekenhuis en links naast het ziekenhuis lag een soort rode pil waarna alles in slow-motion ging. Mijn vraag is nu wat is dat voor ding en waar is het goed voor? Kon het zo 1,2,3 niet herkennen op wiki.

Edit: Nu ik toch hier bezig ben , ff offtopic: op wiki staat vlakbij het eerste savepunt een Body Armor aangegeven, komt die daar pas vanaf een bepaalde missie of ligt die niet op een makkelijk bereikbare plaats?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ah....1 van mijn favorieten :Y GTA III. Die rood met witte pil geeft inderdaad een slow-motion actie. In het spel liggen ook Kill Frenzies waarbij je binnen een bepaalde tijd (zeg 3 minuten) 50 gangmembers moet killen. Dat vinden ze niet heel erg leuk en bovendien gaan ze door elkaar heen lopen, terugschieten etc. Met die slowmotion krijg je net ff wat extra tijd om nauwkeurig te richten, aanvallen te ontwijken etc. Mijn persoonlijke mening: lekker laten liggen, een beetje koe kan zonder ^_^. Dat armor krijg je inderdaad bij je eerste savehouse. De volgorde weet ik niet meer, maar bij 10 Hidden Pakkages spawnt er een mes, bij 20 een pistool, bij 30 een Uzi etc en ergens in die rij krijg je ook de armor bij je savehouse. Heb je ze alle 100 krijg je dus een hele rij met wapens etc waar je met doorheen lopen in 1 keer weer klaar bent. Het loont dus zoveel mogelijk HP's te verzamelen vroeg in het spel.....

Edit: de volgorde is definitief de volgende:

  • 10 - Handgun
    20 - Uzi
    30 - Grenades
    40 - Shotgun
    50 - Body Armor
    60 - Molotov Cocktail
    70 - AK-47
    80 - Sniper Rifle
    90 - M16
    100 - Rocket launcher

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt schaap, maar is er van die pillen ook een kaart met de vindplaatsen? Kan 'm iig niet vinden op wiki. Bovenstaande lijst is wel makkelijk, kan die ook niet bijgevoegd worden op wiki? :engel: hint hint :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine aanvulling op mijn post. Het schijnt dat die pillen Adrenaline Pills heten en behalve de zaken die ik al zei krijg je er ook een soort tijdelijke superpowers van. Vijanden die je eerst verwondde met je pistool zijn nu definitief dood, vuistslagen zorgen ervoor dat tegenstanders meters weg vliegen en rennen tegen een auto zorgt voor een brand + explosie van dat ding....mmm...ondergewaardeerd item IMO dus...kaart heb ik niet helaas, maar ik heb wél even snel de beloningen bij de HP's gezet ==> klik <== :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...