Jump to content
Joriz

Weer een nieuwe GTA4 preview online!

Kikizo is zojuist met een nieuwe preview gekomen over Grand Theft Auto IV.

In de maar liefst 10 pagina's tellende preview wordt een heleboel nieuwe informatie vrijgegeven over Grand Theft Auto 4. Hieronder zijn de belangrijkste nieuwtjes opgesomd:

• Grand Theft Auto IV werkt al stukken beter (oa. hoger framerate) als de vorige keer dat Kikizo het spel zag.
  • Niko wordt als Nikolai aangesproken wat waarschijnlijk zijn volledige naam is.
  • Het spel speelt zich af in oktober 2007. Wat dezelfde maand is als Grand Theft Auto IV uit komt.
  • Je kan niet zomaar in een drukke toeristen straat bij AmmuNation wapens kopen. Deze koop je eerder in steegjes en vanuit de achterbak van een wapenhandelaar.
  • Little Jacob is een Jamaicaanse wapenhandelaar die in Dukes (Queens) woont en vanuit de achterbak van zijn auto wapens verkoopt. Een 9MM, SMG en een Micro SMG kosten allemaal $100 per stuk.
  • Als je met je telefoon een afspraak maakt wordt deze afspraak automatisch opgeslagen.
  • De naam van de mobiele telefoon is Whiz
  • In je auto zit een GPS systeem die de beste route laat zien. natuurlijk kan je ook een andere route rijden.
  • Als je een nieuwe straat in rijdt zie je de straatnaam onder in beeld. Enkele straatnamen zijn: Emerty Street, Star Junction, The Triangle, Easton, Chinatown, Diamond Street en Calcium Street.
  • Je kan zowel handmatig als automatisch je wapens richten.
  • Het fictieve adres van advocatenkantoor Goldberg Ligner & Shyster is 44 Emerty Street, The Exchange, Algonquin wat je tevens in het spel op het fictieve internet kan vinden.

Behalve deze nieuwe informatie zijn er ook 3 nieuwe screenshots online gekomen en 3 screenshots op hogere resolutie beschikbaar gekomen. Deze GTA4 afbeeldingen zijn vanaf nu in onze galerij te bekijken.

Kortom het is zeker waard deze preview te lezen op Kikizo.com

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar onze WikiGTA GTA Walkthrough gaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Oké, als ik zo lees (uit alle previews die ik tot nu toe gezien heb) wat Rockstar Games allemaal in het spel stopt en maakt, dan kun je niet anders dan concluderen dat Rockstar Games van plan is om van GTA IV een juweeltje te maken. Alleen al daarvoor kan ik niks anders dan lof uitspreken. _O_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi. Zal wel lang te lezen zijn, maar het is het waard :Y

Er word altijd veel gepost, waarom nu niet?

Waarschijnlijk is iedereen in stilte, van de wereld afgezonderd om de preview te kunnen lezen. Zonder enige vorm van Communicatie. Daar ga ik nu ook aan beginnen ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

1 ding staat er niet in dat ik wel weet :D :D

stuur me pm als je het wil weten

**dit is omdat als het public word gezet dat veel mensen kwaad zullen zijn**

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er staat inderdaad heel veel in. Zelf heb ik ook nog niet alle nieuwe feitjes gevonden. Als je zelf wat nieuws heb gevonden zet het hier aub neer zodat ik het toe kan voegen.

Alles ziet er inderdaad heel mooi uit. Maar het is nog maar de vraag hoe het er in het echt uit gaat zien. Denk dat het op een normale TV iedergeval niet heel mooi wordt en dat je echt een hdtv nodig hebt om van al het realisme te genieten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Alles ziet er inderdaad heel mooi uit. Maar het is nog maar de vraag hoe het er in het echt uit gaat zien. Denk dat het op een normale TV iedergeval niet heel mooi wordt en dat je echt een hdtv nodig hebt om van al het realisme te genieten.

Daar vrees ik ook wat voor. VCS vond ik ook minder dan verwacht. Ten eerste heb ik niet eens een eigen TV in mijn kamer, ten tweede heb ik geen zin om zo'n HD TV te kopen (heb ik geen geld en plaats voor) plus dan nog eens zo'n dure console. Ik hoop dan ook echt dat hij voor PC uitkomt, want dit is gewoon de beste installatie om games op te spelen vind ik (geen Vista natuurlijk). Al zou ik mijn PC ook grondig mogen upgraden dan. :')

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

MENSEN

ALS JE DIT WIL ZIEN HET IS OP EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID!!!!!!

DUS NIET KWAAD ZIJN OP MIJ!!!

oke hier gaan we :

het einde van het spel:

een politie helicopter land op het hoofd van Niko. Met het einde bedoel ik als je alle missies hebt uitgespeeld.

Dus nico is dood :cya::cya:

en als joriz me niet wil geloven

kijk hier http://www.ps3focus.nl/v3/bekijk.php?id=6113

Bewerkt: door KC MTA
Probeer je grappig te zijn ofzo? Reageer aub op mijn nieuwsbericht of reageer op iemand anders. Als je wenst dat in gta4 een heli op iemand landt meldt je dat maar in het wensen topic. ~~Joriz

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

MENSEN

oke hier gaan we :

het einde van het spel:

een politie helicopter land op het hoofd van Niko. Met het einde bedoel ik als je alle missies hebt uitgespeeld.

Ik heb het hele kikizo artikel doorgelezen maar volgens mij staat er niets over dat er een heli op hem land.

Er staat echter wel op pagina 10 dat ze een missie voor de 2e keer spelen en het dan niet goed gaat:

Unfortunately for Niko on this second play through he dies; battered from the shootout and outnumbered by aggressive LCPD cops, he falls to the ground and the camera pans high looking downwards to show that you've botched the job up.

Kortom lees aub zelf even de tekst door dan een of andere Nederlandse website te citeren die niet bepaald veel verstand hebben van GTA4 en de GTA voorgeschiedenis.

Ook moet je altijd je originele bron checken. Meeste website kopieeren hun nieuws van een andere website die het weer kopieert van een andere website die het weer kopieert van een andere website ...

Zo houd je dus een verdraait verhaal over. Altijd dus goed om het originele bron te controleren.

Anders krijg je net zo'n verhaal als de babyfabriek in Afrika waar de Telegraaf over schreeuwde en achteraf helemaal verzonnen was.

Als iemand nog nieuwe feitjes in het Kikizo artikel vindt kan je het hieronder erbij posten. Verwijs wel even naar de betreffende pagina of quote het even.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

MENSEN

oke hier gaan we :

het einde van het spel:

Het kan niet eens waar zijn, dan zou je niet verder kunnen spelen. En ze gaan echt niet zo maken dat Nico in een cutscene van de laatste missie dood gaat (door die helikopter) en daarna voor het ziekenhuis komt en zijn wapens zijn afgenomen, ze willen het spel juist realistisch maken.

EDIT: omg, een preview van 10 grote paginas, doe ik denk ik uur over om helemaal te lezen.

Bewerkt: door Gta-killer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben hem ook aan het doorlezen: Klaar!

• Er komen weer bekende liedjes in terug. Welke liedjes mochten ze niet zeggen.
  • Niko is in LC omdat hij zoekt voor een bepaald persoon. Niet zijn neef Roman.
  • Er is een theater, genaamd T.S. Pirate bij The Thespian Palace. En er is een camerawinkel genaamd Liberty Camera's. Waarschijnlijk zou je dus naar het theater gaan, en een camera kunnen kopen.
  • Waarschijnlijk zal je de eerste missies krijgen van een police officer genaamd Francis McReary. Zo moet je een rechter vermoorden. McReary weet 'dingen' over Niko zijn verleden. Als hij die missies niet uitvoerd, maakt hij ze bekend.
  • Ook is er een pizzabedrijf (of hoe je zoiets moet noemen ^_^), die verkoopt pizza's voor 99cent.
  • Door een keer te fluiten krijg je altijd de aandacht van een taxi. In de demo werd daarbij een voorbijganger geraakt. Die animatie was alweer zéér vloeiend.
  • Wanneer je in een taxi zit, krijg je verschillende opties. De hele rit gewoon meekijken, weinig doen. De rit voorbijgaan. Dus meteen op je eindbestemming aankomen. En het dubbele betalen, en 2x zo snel gaan. (Dat snap ik niet, als je het kan 'skippen', waarom is er dan ook nog de optie bij gekomen om 2x zo snel te gaan. Als je iets van de stad wil zien, dan zet je hem wel gewoon aan. Misschien horen we later daar nog wat over?)
  • Je hebt de mogelijkheid om de taxichauffeur te zien en om met hem te praten. In de taxi kan je ook de muziek veranderen die wordt afgespeeld.
  • De animaties zijn zeer vloeiend; wanneer de taxi stopt, leunt Niko ook een beetje naar voren. Een dikke politieman loopt precies hoe een dikke politeman zou lopen. De grille en ramen van een auto reflecteren.
  • Het geluid is ook mooi. Zo lijkt het geluid van het verkeer net echt. Zoals in de preview werd gezegt (wat ik mooier vind in het engels :Y): "You don't even need to see outside to know it's a living world" oftwel "Je hoeft buiten niet eens te zien dat het een levende wereld is" en " It doesn't sound like a game, it doesn't even sound like a movie; it sounds like New York" oftewel: "Het klinkt niet als een game, het klinkt zelfs niet als een film; het klinkt als New York".
  • In the TW@ café (internet café) kost het 1 dollar om online te komen. Er is de mogelijkheid om met een creditcard te betalen. De Kikozo-mensen stellen er de vraag bij of er misschien later de mogelijkheid is om creditcardfraude te kunnen ondernemen. Internet kan een leuke toevoeging worden in GTA IV.
  • Niko heeft de mogelijkheid om de telefoon op te nemen. Hij moet niet.
  • Een Comet is een auto die in GTA IV zal rondrijden.
  • De camera is een klein beetje gedraait naar diegene die de auto bestuurd.
  • Mensen om je heen bellen met mobiels, payphones (telefooncellen?), roken, zijn bezig met wegwerkzaamheden. Wanneer je in een gevecht bent nemen politieagenten/vijandige mensen ook dekking. Niko kan achter zowat bijna alles dekking zoeken.
  • Verder zijn er prullenbakken met allemaal verschillende items erin. Zoals kranten.
  • Je hebt de mogelijkheid om bij hotdogkraampjes die gewoon langs de weg staan, een hotdog te kopen.
  • Na 1 moord op een drukke plaats krijg je acuut 2 sterren. De mensen raken in paniek, en allemaal rennen ze verschillende kanten op.

Dit was zo'n beetje wat ik er nog uit kon halen. Niet alles is even belangrijk, maar toch staat er wel wat belangrijks in. In de preview staat ook best veel niet zo belangerijks :cab:. Toch zou ik hem helemaal doorlezen, want er staan nog wel leuke dingetjes in zoals de mogelijkheid van het makkelijk opblazen van een tankstation.

Bewerkt: door Youp

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een zeer mooie screen van die boot (Marquis)

En ook zeer mooi water :tu: Ik heb echt zin om die game te kunnen spelen :eten:

Nu nog een nextgen console aanschaffen voor GTA IV(als ik het geld er voor heb)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...