Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gemaakt met paint!

V1

ipwndastardsigrm9.png

V2

ipwndastardsig2qc1.png

ipwnavatarsr5.png

IPWN.gif

ALS ER IEMAND DEZE DINGEN STEELT OF GEBRUIKT ZONDER MIJN TOESTEMMING SCHEND JE MIJN COPYRIGHT!

Tips & Rates?

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Heb je die laaste zelfgemaakt .. (Dat kan toch niet met paint of wel ) ?

Voorderest alles één 7 en de laaste en 8.5 ! :cya:

Hij ziet er nog redelijk uit ook, al zijn mijn ervaringen met paintsigs nooit zo geweldig geweest. De tekst zou wat strakker mogen, wat je met paint dan nog net wel kunt doen.

Misschien had je het "Orgineel", wat ik op internet gevonden heb wat beter kunnen namaken. In principe heb je nu alleen maar met een graffitibus gespoten, en er een onleesbare tekst aan over gehouden. Het poppetje leek met paint gemaakt, maar jammer genoeg was dit een simpele stock, waaraan je de tekst hebt verandert.

zie hier[naar onder scrollen]

Helaas kan ik geen punt geven voor alleen een tekst. Ik kan ook niet geloven dat je de avatar zelf gemaakt hebt, als ik deze vergelijk met de sigs en avatar erboven. Mocht je deze avatar zelf gemaakt hebben, raad ik je aan voortaan sigs te maken via PS.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Hoe bedoel je rip? :clown:

Met een beetje Googlen onder het vette woord iPwn kom je dit zowat allemaal tegen. Die oranje iPwn sig is van internet afgeplukt en je hebt de tekst alleen veranderd. En de tweede animated avatar vind je zo via Google: Klik

En dan durf je nog ALS ER IEMAND DEZE DINGEN STEELT OF GEBRUIKT ZONDER MIJN TOESTEMMING SCHEND JE MIJN COPYRIGHT! eronder te zetten.

Nieuwe paint sig

Ja, maar niet door jou :D

Bewerkt: door Ferre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...