Jump to content
PatrickW

Speciale Editie van wekelijkse OWN-blog


Een jaar geleden verscheen de eerste editie van OWN, Oceans Weekly News, als wekelijks krantje van The Oceans, een van de corporations binnen het "Gangs en Corporations" systeem op ons forum.

Vanavond, 1 jaar later, zal de 50e editie verschijnen en dat belooft een hele speciale te worden.

Naast allerlei speciale rubrieken, zal er een competitie worden georganiseerd bestaande uit verschillende onderdelen. Daarmee zijn prachtige prijzen te winnen. Het gaat daarbij om unieke GTA en GTAgames.nl gerelateerde prijzen die je nergens in een winkel kunt kopen.

Ik raad alle GTA en gtagames.nl fans dus aan, om vanavond om 10 uur klaar te zitten, op het moment dat de 50e editie online gaat. Daarin zal alles worden uitgelegd en kan de strijd om de prachtige prijzen beginnen.



Om de feestvreugde op het redactie kantoor te vergroten hebben wij namens de GTAgames crew deze taart laten bezorgen, waarmee we de hele OWN redactie van harte feliciteren met deze mijlpaal, en bedanken voor al het werk dat ze erin hebben gestopt. Hopelijk kunnen we volgend jaar rond deze tijd, de volgende taart laten bezorgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

OWN-Redactie hartelijk gefeliciteerd met deze geweldige mijlpaal! Ik lees de OWN altijd met alle plezier, dus ik hoop dat ie nog een jaartje mee kan! :dans:

Bewerkt: door Youp

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd OWN! Is die taart echt?
Uiteraard is die echt...heb je dat nog niet opgemerkt? Ongelooflijk: Die taart is vandaag in elke bekende supermarkt in Nederland én België te verkrijgen en jij hebt nergens van gehoord :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd OWN! Is die taart echt?
Uiteraard is die echt...heb je dat nog niet opgemerkt? Ongelooflijk: Die taart is vandaag in elke bekende supermarkt in Nederland én België te verkrijgen en jij hebt nergens van gehoord :N

Het is een Hema taart :7

Congratz met de 50e editie. Toch nog wat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ongeloofelijk, ik sta op die taart in rooie drukletters! Yay! :D,

Nauturlijk gefeliciteert Jet en Joris, ik weet nog toen ik bij de oceanen zat ik het concept voor mijn ogen kreeg. Ik wilde eerst niet meewerken omdat ik dacht dat het een heuse flop zou worden. Kijk nu, nu hebben jullie nu al een Jaar! Ja he een Jaar jullie krantje gepubliciteert. Van de eerste OWN tot te laatste heb ik die met plezier gelezen. Ik feliciteer jullie hartelijk met jullie jubileum.

IB

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...