Jump to content

Rayman Raving Rabbids 2!


Ice Banana

Recommended Posts

Rayman Raving rabids 2 is terug en beter dan ooit!

Het viel me nu pas op dat RRR2 nu pas bekend is dat het uitkomt. Ik verwacht weer Kansloze Minigames, en zo te zien wordt er weer aan de gamer gedacht. Zo is er een minigame die je werkelijk doet headbangen, namelijk "Konijntjes kunnen niet spelen"

RRR2 Clip

Hopelijk worden die ouwe disco tunes behouden, vond ik echt tof om te doen ^_^. Ubisoft pakt weer uit met een keiharde konijnengame. Worden er we niet wat te oud voor Jowx :D?

Rayman Raving Rabbids 2 aangekondigd voor Wii en DS

DAAAAH!!! We konden er op wachten, de konijntjes uit Rayman Raving Rabbids komen terug in een vervolg op de Nintendo Wii en DS. Ubisoft belooft de achtergrond van de konijntjes meer uit te diepen in het spel, met een verhaal waarin de konijntjes de wereld proberen over te nemen.

Rayman zal een geheim konijnenkamp infiltreren waar hij natuurlijk weer een hele lading aan nieuwe minigames voorgeschoteld krijgt. Zoals konijntjes opereren door middel van schoktechnieken en iets met drie konijntjes in een theater verkleed als piraat, sporter en één gebonden in verband (Nee, wij snappen het ook niet). Qua stijl verandert er dus niets, alleen zal het er allemaal net weer wat mooier uit zien.

Vooralsnog is het spel alleen voor de Nintendo-systemen aangekondigd, maar kijk niet gek op als Ubisoft later een aankondiging doet dat het spel op alle systemen terecht zal komen.

Bron Hier.

Screenshots:

1185524887_8_1.jpg

1185524887_7_1.jpg

1185524887_4_1.gif

1184620883_2_2.jpg

1185524887_5_1.jpg

Dit belooft weer wat :D.

IB

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...