.Syfes Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Met men vorige commenaar heb ik negatieve commenaar gekregen dus heb ik een nieuwe sig gemaakt. Gohan: Ps:De size is voor meer dingen in men sig te stoppen Bewerkt: 1 augustus 2007 door .Syfes Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Kan er iemand raten ????? Ik hbe hier hard aan gewerkt Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Weer een nieuw design van syfes Ten eerste, mooie brushes zijn gebruikt Je hebt ook mooie licht effecten en effecten gebruikt. Ik vindt de render echt goed bij de BG passen, de kleurwisseling is in de BG ook heel mooi. Het is wel jammer dat de border niet zo goed te zien is. Ik vindt de tekst ook mooi en goed passen. Echt weer eens een mooi design syfes! 9/10! Reageren
Trecka Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hele mooi signature Syfes! Ondanks dat er wat ophef was over die render zal ik toch maar zo positief mogelijk raten Leuk gebrushed, het doet enigszins wat druk overkomen, maar dat staalt de render ook uit dus dat is geen probleem Af en toe er wat scanlines in gooien is ook prima! Alleen de tekst is tov de rest te afleidend, probeer dat wat aan te doen Rate: 8.9/10 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 de kleuren zijn goed gekozen en passen goed bij de render, de render is goed ingeblenden blijft toch lekker scherp, de effecten zijn ietsje minder maar toch is het niet lelijk en het is idd een nieuw design. rate: 8.0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.