snelwegfreak Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Hallo ik heb een mod gemaakt waarbij je nu Nederlands ambulancepersoneel hebt. Rates plz. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 mooi alleen ik vind het T shirt eeb beetje op zijn werk kleding lijken Reageren
joopykoopy Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 hij is wel leuk XD alleen kan ik geen sa draaien maar goed... 8,5 (ik geef niet zomaar 9+ dus kijk maar niet raar tegen je cijfer aan) Reageren
PrI3sT Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik weet niet hoe ambulancepersoneel er in nederland uitziet maar ik vind het mooi gemaakt een 7/10 vind ik voldoende Reageren
joopykoopy Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik dacht wel dat ze vergelijkbaar zijn (in iedergeval ongeveer) darom is hij wel goed Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Dankjewel allemaal. Hier is versie 2 waar ook de broek is gedaan: Ze lijken idd op de echte kijk maar: Bewerkt: 7 augustus 2007 door snelwegfreak Reageren
joopykoopy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik vind die groen altijd z'n mooie kleur XD ik denk dat ik voor de mod waar ik aan werk een gebouw ga maken met die kleur XD hoe gekker hoe beter Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Gelieve een ingame screen en een download link in dit topic te plaatsen. Mooie mod btw, leuk idee. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Gelieve een ingame screen en een download link in dit topic te plaatsen. Mooie mod btw, leuk idee. wazuup jij hebt wel lekker praten ook XD als modderator ... maar ik denk dat veel mensen een dl link willen... dus ff voor de mensen die een dl link willen doe ik het werk XD srry coor dat vele gesmile enzo maar dat bespaart andere mensen werk XD Bewerkt: 7 augustus 2007 door Joriz Zonder dat gespam en vele smiles is het ook wel duidelijk ~~ Joriz Reageren
Joriz Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Je mod ziet er echt mooi uit. Als je hem in de download database van GTAGames.nl zet zullen zeker veel mensen hem downloaden en hoog raten. Misschien kan je de ambulance wagen ook her texturen naar een Nederlandse ambulance wagen. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Dankje nogmaals. Echt een Nederlandse is het niet omdat ik de strepen er niet op kan zetten. Wel heb ik in Sketchup een Nederlandse brandweerwagen compleet getextuurd en alles maar ik kan hem niet ingame zetten dus als er vrijwilligers zijn? Msn ff via pb. Hier is de ambulance: Reageren
joopykoopy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 die ziet er ook cool uit KUTGW Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Dankje nogmaals. Echt een Nederlandse is het niet omdat ik de strepen er niet op kan zetten. Wel heb ik in Sketchup een Nederlandse brandweerwagen compleet getextuurd en alles maar ik kan hem niet ingame zetten dus als er vrijwilligers zijn? Msn ff via pb. Hier is de ambulance: Ik zie dat hij ingame staat, wat is er mis dan? Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ^^ Ik heb het over die brandweerwagen van me. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ^^Ik heb het over die brandweerwagen van me. Die heb jij niet gemaakt?^^ Of wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.