Pitbull Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik twijfelde nog of ik wel een topic zou aanmaken om deze signature te raten...Ik heb dit dan toch gedaan om nuttige tips te krijgen. En als je zegt "veel te simpel" ofzo, dan hoef je niet eens te raten van mij... Dat is de bedoeling van deze sig (en de signatures die ik in de toekomst ga maken)... Genoeg gezeverd, hier de signature: Reageren
Evan Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 wow wel mooi 8.5/10 ik heb er geneens 1 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Zijn dat jouw honden? Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Zijn dat jouw honden? Ja, ik vind het leuker als je zelf een foto trekt, bewerkt en als signature gebruikt. Dan heb je alles zelf gedaan... Ik ga wel eens een andere foto trekken, de foto zelf kan beter vind ik ... Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik vind het een mooie sig . Simpel maar mooi. Waarom neem je niet eens een border van wit 3px. Het geeft bijna altijd een goed effect. De font vind ik het beste . 7/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik vind het een mooie sig .Simpel maar mooi. Waarom neem je niet eens een border van wit 3px. Het geeft bijna altijd een goed effect. De font vind ik het beste . 7/10 dankjewel voor je rate, ik had al eens een witte border gebruikt maar ondanks de lichte kleur van GTAforum.nl zie je hem haast niet... Owja, ik had vergeten zeggen dat de font door .Levi. gemaakt is...sorry :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.