Jump to content

[TUT] Flash 8


xgaming

Recommended Posts

Hierbij mijn allereerste tutorial ;) Ik gebruik het programma graag/veel dus ik wil mijn kennis wel delen met jullie.

flashtut1mj7.jpg

Stel gerust vragen als je iets niet snapt ;)

Nou hier is deel twee, de gradient. Succes zou ik zeggen :puh:

flashtut2ky9.jpg

Flash 8, Flash 8 Professional, basis flash, gradient in flash, tut xgaming, gradient tool

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Eeuh, dit kende ik al van flash en is opzich wel simpel, wat superhandig zou zijn is om te vertellen hoe je een animatie maakt, want daar is wel veel vraag na denk ik... :D

Volgende tut ;) Wou ik eigenlijk in deze doen maar dan werd ie een beetje lang. Maar idd er is veel vraag naar. Morgen ben jij de eerste :cya:

EDIT: Je moet btw (als je een echte beginner bent) wel weten wat wat is dus deze tut is misschien een beetje overbodig maar voor de echte beginners zeker handig.

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Eeuh, dit kende ik al van flash en is opzich wel simpel, wat superhandig zou zijn is om te vertellen hoe je een animatie maakt, want daar is wel veel vraag na denk ik... :D

Volgende tut ;) Wou ik eigenlijk in deze doen maar dan werd ie een beetje lang. Maar idd er is veel vraag naar. Morgen ben jij de eerste :cya:

EDIT: Je moet btw (als je een echte beginner bent) wel weten wat wat is dus deze tut is misschien een beetje overbodig maar voor de echte beginners zeker handig.

Zeker weten handig als je net begint, zal morgen wel even in de dozen kijken of ik Flash 8 kan vinden.

Word lang zoeken dan, dat weet ik zeker.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat wilt weten kan ik wel een aparte tut schrijven voor je. Kost alleen veel tijd. Loop eerst deze tut's even door en de volgende die komen, dan kan je zoiets maken ;)

EDIT: die twee dezelfde sigs staan leuk onder elkaar ^_^ (nog steeds bedankt, Rivel :tu: )

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

mooie tut xgaming, ik wacht op de vervolgen :tu:

Ik heb zelf al wel wat ervaring met flash 8 proffesional maar dit is zeker handig voor de beginners

[EDIT] websites maken met flash 8 ? klinkt cool (zeker die tut schrijven :eten: , kan ik trouwens ook wel gebruiken, mij websites-maken-met-flash is ook erg bekakt)

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...