.Sharingan Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Zojuist is door zijn impresario bekendgemaakt dat Jos Brink in het ziekenhuis is overleden. De presentator mocht slechts 65 jaar oud worden. Gisteren werd bekend dat hij op de intensive care kunstmatig in slaap werd gehouden. Dit omdat hij anders te veel zou hoesten. Brink werd de afgelopen twee weken drie keer geopereerd nadat bij hem darmkanker was geconstateerd. Jos Brink werd in Heiloo geboren, op 19 juni 1942. Hij werd in Nederland bekend als acteur, cabaretier, musicalster, schrijver, predikant, hoorspelacteur en tv-presentator. Als presentator kuste hij in het openbaar Koningin Juliana, wat enorm sensationeel was in 1979. De laatste televisieshow van Brink was Tv toppers. Ook nam hij nog deel aan een grote televisiecampagne voor de strijd tegen kanker. Bron. Fok.nl ---- Ik vondt zijn programma's altijd heel erg leuk. Dus RIP. Veel te jong overleden. Bewerkt: 17 augustus 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Veel te jong idd Rust Zacht Jos! Sterkte aan zijn nabestaanden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Jammer uiteraard, hij heeft veel op zijn stok staan en heeft het vergeschopt! Veel te jong! Maargoed, rennen en dan weer opstaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Rust In Vrede Jos! Ik wens alle nabestaanden veel sterkte toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 R.I.P ! Ik had gister gehoord dat hij kunstmatig in coma gehouden werd. Maar nu al overleden. 65 is veel te jong. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Kende hem helaas niet Maar het zal vast heel erg zijn voor de mensen die hem kenden dus RIP Jos Brink wie en waar je ook bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Rust in vreden Jos, heb gelachen om je manier van doen. En voor de nabestaanden en goede vrienden, veel sterkte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Waarom nou weer zo jong? Rust in vrede, Jos. Sterke aan alle nabestaanden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xgaming Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Slecht nieuws, gecondoleerd familie Brink. Had eigenlijk niet verwacht dat hij zou sterven. (Wist niet eens dat ie geboren was in Heiloo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 erg jammer veel te vroeg veel sterkte iedereen ik mocht hem wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Gezicht komt me wel bekend voor, maar ik ken m 1,2,3 niet. R.I.P Jos Brink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Veel te jong gestroven, mijn moeder zij al ik vind het super erg dat zo'n goed mens dit weer moet mee maken. Rust in vrede Jos en gecondoleert voor de nabestaanden. Bewerkt: 17 augustus 2007 door Wijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 erg jammer , vooral dat programma Wedden dat. was een goed programma , 65 jaar is gewoon te jong om in deze tijden te sterven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik kon hem niet goed,maar het is toch heel zielig dat hij zo vroeg moest overleden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Rust in vrede Jos. Je was nog veel te jong We zullen je nooit vergeten. 19-06-1942 † 17-08-2007 Jos Brink werd jammer genoeg maar 65 jaar. Ik wens de vrienden en familie van Jos brink heel veel sterkte in deze moelilijke tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.