PatrickW Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Vanaf vandaag is _KoE_Mzungu toegevoegd aan de crew. Hij zal Bling en Dutchy3010 bijstaan in de GTA: San Andreas fora. .Levi. doet daartoe een stapje terug in de fora waar hij zijn crew-carierre begonnen is. Maar voor hem veranderd er verder niet zoveel, hij blijft moderator in de GFX fora naast zijn rol als Global Moderator. Hij zal in de rol ook nog regelmatig in de SA fora zijn steentje bijdragen. Namens de crew wil ik _KoE_Mzungu hartelijk welkom heten. Hij heeft zijn grondige kennis van GTA in korte tijd bewezen op het forum en we hebben het volste vertrouwen dat hij als moderator een goede versterking van de crew zal zijn. Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Van harte gefeliciteerd Koe! Nu maar goed loeien en dan komt alles goed. Ik ben blij dat we je in de crew mogen hebben, dus doe je best. Maak er een prettige tijd van en zorg dat de toch al druk bezochte heide/wei, genaamd het SA forum (nog) beter wordt. Dus... Succes! Mocht je vragen hebben dan weet je mij en/of mijn collega's vanzelfsprekend te vinden. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Van harte gefeliciteerd Koe! Nu maar goed loeien en dan komt alles goed. Ik ben blij dat we je in de crew mogen hebben, dus doe je best. Maak er een prettige tijd van en zorg dat de toch al druk bezochte heide/wei, genaamd het SA forum (nog) beter wordt. Dus... Succes! Mocht je vragen hebben dan weet je mij en/of mijn collega's vanzelfsprekend te vinden. Nog niet zo lang ML en nu al Moderator... Proficiat kerel Reageren
Bigstijn Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd_Koe_Mungu!, je hebt het verdient! Ik hoop dat je een goede actieve moderator wordt! Ik hoop ook dat je veel plezier met de andere hebt. .Levi., was al een tijd niet meer actief geweest als moderator. Ik hoop dat je nog een goede mod blijft in het GFX fora! KoE, succes met je nieuwe kleurtje! Bewerkt: 18 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Zo zo, alweer Moderator! Dat gaat lekker snel, Koe. Maar je hebt het verdient en ik wens je veel succes in je nieuwe jasje! Edit: @ hierboven: Levi is niet van kleur veranderd, hoor. Bewerkt: 18 augustus 2007 door Thundercover Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Dat doe je snel man, geweldig gedaan! Veel succes met je nieuwe 'baantje'! Reageren
Dastard Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeliciteerd Koe!Ik wist wel dat je MOD zou worden,jij SA Kenner ! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd _KoE_Mzunga,Je hebt het voor elkaar gekregen.In 1 maand tijd ben je van een zwart jasje naar een groen jasje gegaan en nu zit je in het blauwe jasje!,Nog veel succes met je moderator functie MVG,GekkieJ01 Bewerkt: 18 augustus 2007 door gekkieJ01 Reageren
Bling Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeliciteerd, _KoE_Mzungu! Dutchy3010, ik en de rest van de crew hebben het volste vertrouwen in jou als crewlid! Aangezien je naast mede-crewlid ook een directe collega van mij bent (SA fora), kun je voor vragen natuurlijk ook altijd bij mij terecht. Nogmaals, gefeliciteerd, collega! Reageren
kristof01 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeliciteerd, _KoE_Mzungu! Je verdient het . Reageren
Wesley Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Lol, de hele crew veranderd weer eens.. Veel succes _Koe_Mzungu Bewerkt: 18 augustus 2007 door Wesley_GTA Reageren
Gino99 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeliciteerd met je nieuwe baantje in SA fora! .En nog veel plezier _Koe_Mzungu_ Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeliciteerd _KoE_Mzungu met je moderatorschap! Veel succes in de SA Fora! Reageren
Pietje II Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Zo zo, dat doe je goed, Koetje! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baantje, maak er wat van en ik wens je heel veel succes toe. Reageren
sevaboy Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Veel succes met je baan,zo kort ML en nu al moderator En help maar veel mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.