ErnstJ Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Wie weet waar de Bus rijd of staat? niet de Coach maar de bus Reageren
janjoker Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Ik weet wel dat er een bus is maarre kan hem nergens vinden maar wrom is de coach niet goed dan?? Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Erm.. Dat is geloof ik een van de best bewaarde geheimen in SA.. Weet je zeker dat 'ie d'r is? Reageren
lieven Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ja hij staat toch in het hintboek mijn neefje heeft er al in gereden maar hij weet niet meer waar hij denkt (en dat is voor hem al een hele prestatie) SF Reageren
ErnstJ Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ja ik weet zeker dat hij er is. want op een andere site staat er een foto van Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Misschien moet je eens rond gaan zoeken bij de haven of op het vliegveld, want daar reed hij in Vice City. Maar op het vliegveld heb ik nog nooit iets zien rijden Reageren
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik wil ook wel eens weten waar die rond rijd Reageren
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik wil ook wel eens weten waar die rond rijd misschien als je is met een heli bove ale wegen vliegd dan zie je hem direkt rijden Reageren
W3sl3y Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik heb hem 1x in lv zien rondrijden in de buurt van het vliegveld Reageren
SWYV Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik heb nog niiet die BUS gezien hoor :huh: wel in GTA III en GTA VC maar GTA SA geen :huh: :o Reageren
Slimm Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Op de kleur na is er tog geen verschil aan de bus en coach? :huh: Reageren
-Richard- Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik heb hem wel eens zien rijden voor Wang Cars. En er is ook een parkeerplaats voor bussen (en Coach's) in een van die kleine dorpjes in Red Country. Als ik me niet vergis in Bleuberry (of in Montgomery) Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik heb hem nog niet gezien, alleen de coach Reageren
Bierkameel Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Kep er al in gezeten was in LV gewoon op de weg in de woestijn bij die kleine dorpjes Reageren
Sander Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ze rijden gewoon rond maar ze rijden volgens mij geen busrouten zoals in vc en stoppen bij de bushaltes. Een keer volgende ik een bus en kwam vast te zitten in bocht als je een echt vast busroute rijden dan zal rockstar daar wel rekening mee houden. In gta vc heb ik de bus nooit vast zien zitten en achtervolgede ik de bus voor de lol om te kijken wat de busroute was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.