Las Vegas Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Kan je instelling veranderen dat de kogel meer damage kan aanbrengen? Reageren
PatrickW Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kan je instelling veranderen dat de kogel meer damage kan aanbrengen?Dit kun je aanpassen door de waarde in kolom L van het betreffende wapen in het bestand "weapon.dat" te veranderen.Dit bestand staat in de "data" folder van je SA installatie. Als je het bestand opent, en het lettertype veranderd naar "Courier new", zie je zo wat kolom L is. Voor pistol staat daar b.v. de waarde 25. Reageren
Rivel Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kan je dat ook voor een knuppel doen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Kan je dat ook voor een knuppel doen? Nee helaas, dit geldt niet voor "Melee" wapens. Uit het begin van het bestand: # ALL WEAPONS #----------------------------------------------- # A: string weaponType # B: string eFireType # C,D: float targetRange, weaponRange # E,F: int modelId1, modelId2 # G,H: int reloadSampleTime1, reloadSampleTime2 # I: int weaponslot # #GUN DATA (use $ identifier) #----------------------------------------------- # J: AssocGroupId # K: int ammoClip # L: int damage # M,N,O: float fireOffset x, y, z # P: int skillLevel 0:POOR 1:STD 2:PRO # Q: req stat level to get this weapon skill level # R, S: float accuracy (0.5 - 2.0f), move speed (0.5 - 1.5) # T,U,V: int animLoop start, end, fire # W,X,Y: int animLoop2 start, end, fire # Z: int breakoutTime Zoals je ziet, staat L alleen bij "Gun Data", geen melee wapens dus. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Werkt dit ook online? Reageren
Ninoke Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Werkt dit ook online? Nee dan zal sa-mp niet meer werken (als je het speelt tenminste) Greetings from Italy Bewerkt: 26 augustus 2007 door Ninoke Reageren
Las Vegas Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 SAMP doet het nog wel maar damage blijft ook zelfde Reageren
ikt Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 SA-MP is beveiligd tegen dat soort mods MTA ook MTA werkt niet meer, SA-MP laadt de normale instellingen. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Kan je niet iets in SAMP veranderen dan? Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Kan je niet iets in SAMP veranderen dan? Dat kan, maar dat is cheaten en verboden. Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Kan je dat ook voor een knuppel doen? Nee helaas, dit geldt niet voor "Melee" wapens. Uit het begin van het bestand: # ALL WEAPONS #----------------------------------------------- # A: string weaponType # B: string eFireType # C,D: float targetRange, weaponRange # E,F: int modelId1, modelId2 # G,H: int reloadSampleTime1, reloadSampleTime2 # I: int weaponslot # #GUN DATA (use $ identifier) #----------------------------------------------- # J: AssocGroupId # K: int ammoClip # L: int damage # M,N,O: float fireOffset x, y, z # P: int skillLevel 0:POOR 1:STD 2:PRO # Q: req stat level to get this weapon skill level # R, S: float accuracy (0.5 - 2.0f), move speed (0.5 - 1.5) # T,U,V: int animLoop start, end, fire # W,X,Y: int animLoop2 start, end, fire # Z: int breakoutTime Zoals je ziet, staat L alleen bij "Gun Data", geen melee wapens dus. Ik denk toch wel dat het mogenlijk is om deze gegevens aan te passen voor melee wapens. Want de kettingzaag is duidelijk veel sterker dan de cane. Ik denk dus wel dat deze wapens in de lijst moetten staan, maar dat er dan enkele functies zijn uit die lijst die niet worden gebruikt, zoals bijvoorbeeld de skill level en ammoclip. Hier kan nog wel even naar gekeken worden... Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik denk toch wel dat het mogenlijk is om deze gegevens aan te passen voor melee wapens. Want de kettingzaag is duidelijk veel sterker dan de cane. Ik denk dus wel dat deze wapens in de lijst moetten staan, maar dat er dan enkele functies zijn uit die lijst die niet worden gebruikt, zoals bijvoorbeeld de skill level en ammoclip. Hier kan nog wel even naar gekeken worden... De headers die rockstar in die file gezet heeft laten niet veel aan duidelijkheid over en ik heb in de bijna 3 jaar dat SA nu uit is, nog nooit van iemand gehoord dat ze niet zouden kloppen. Natuurlijk heb je gelijk dat de chainsaw meer schade aanricht dan een cane. maar dat wil nog niet zeggen dat dit via weapons.dat (of een andere config-file) aan te passen is. Zoals het ernaar uitziet is dat gewoon hardcoded in de exe. Reageren
H0ppie Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Het is wel mogelijk om de "damage" van een melee wapen te veranderen. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\melee.dat Daar staat de "hit" die kun je dus verhogen naar 100 ofzo zodat je je tegenstander meteen neerslaat. Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Het is wel mogelijk om de "damage" van een melee wapen te veranderen. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\melee.dat Daar staat de "hit" die kun je dus verhogen naar 100 ofzo zodat je je tegenstander meteen neerslaat. Goed gevonden Reageren
H0ppie Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Het is wel mogelijk om de "damage" van een melee wapen te veranderen. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\melee.dat Daar staat de "hit" die kun je dus verhogen naar 100 ofzo zodat je je tegenstander meteen neerslaat. Goed gevonden thnx maar ik heb wat gedaan met de gta3.img alleen had ik de verkeerde verwijdert nu doet mijn gta sa het nii meer dus dat word opnieuw instaleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.