MisterW12 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 het zal er wss al wel tussenstaan maar heb echt niet veel tijd, ik heb dus gta san andreas voor op pc, maar als k mods download laad mijn spel niet meer, hoe komt dit? alvast bedankt, Wim Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 het zal er wss al wel tussenstaan maar heb echt niet veel tijd, ik heb dus gta san andreas voor op pc, maar als k mods download laad mijn spel niet meer, hoe komt dit?alvast bedankt, Wim Dat komt waarschijnlijk omdat je een verkeerde versie hebt. Je hebt drie versies, namelijk een V1, V1.01 en een V2. Met die eerste twee, dus V1 en V1.01, kun je wél modden en met V2 helaas niet. Ik vermoed dat jij V2 hebt, en je moet dus V1 of V1.01 hebben om te kunnen modden. Ik raad je aan deze patch eens te downloaden en te installeren. Die patch zorgt ervoor dat je spel 'gedowngrade' wordt naar V1, wat dus betekent dat je ermee kunt modden. Doet hij het daarna nog niet, dan ligt de fout waarschijnlijk bij de mod of bij de installatie daarvan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.