Jump to content

het radio topic


IV trailer

Recommended Posts

uitleg topic:

ik heb dit topic aangemaakt omdat ik nooit zo goed weet waar ik met dit soort informatie naartoe moet en in het feiten topic staat het ook zo overbodig als feit. en omdat je een radiocommersial die bekend is gemaakt of een nummer op de radio moeilijk een feit kan noemen. als je toevallig een nieuw spotje weet te melden is dat toch niet meteen een feit dat is gewoon een detail. maar als er een topic voor is maak je een hele versameling commersials een nieuwe nummers. ik stop met dit topic als het spel uit is want dan word dit een beetje te veel werk voor mij dus dan zoek je het zelf maar uit. en alvast bedankt voor de hulp van het opgeven van informatie.

overige informatie:

- allerlei soorten muziek zullen voorkomen op de diverse radiostations; 70's, 80's, 90's maar ook moderne rap en rock zijn genoemd

- vooral onbekende liedjes zullen erin voorkomen; Rockstar zoekt niet naar dure licenties maar naar muziek die bij de stijl past.

bekende spotjes:

- playstation magazine meld een radio commersial in het spel van americans next top hooker waarin in gezegt werd dat cindy won, waarop zij zei: "I'm the next top hooker, so fuck you bitches!" "ik ben de volgende top hoer,dus f.y.b.

- From the people who brought you the Domestobot, we proudly present El Comercio Roboto! It's the robotic future... from south of the border! 'Politicians may demand illegal aliens leave the country, but I want a Mexican gardener I can ogle!' El Comercio Roboto! You little devil. He can mow the lawn, if you know what I mean! Comes with six different attachments!

vertaling door http://world.altavista.com/?url(translationsite) met kleine aanpassing om vage vertalingen te verbeteren.:::Van de mensen die u Domestobot brachten, stellen wij trots El Comercio Roboto voor! Het is de robotachtige toekomst... van over de zuidgrens! De ' politici kunnen de onwettige vreemdelingen eisen het land te verlaten, maar ik wil een Mexicaanse tuinman ik presenteer u!' El Comercio Roboto! jij kleine duivel. Hij kan het gazon maaien, als u weet wat ik bedoel! Komt met zes verschillende aankoppelingstukken!

bekende nummers/artiesten:

- Fela Kuti-Sorrrow met Tears & Blood is gehoord tijdens de demo (beluisteren kan hier.)

- een aantal liedjes van Ruslana, de Oekraïense winnares van het Eurovision Song Festival 2004, komer voor. Tevens zal ze de voice-acting van een personage verzorgen

bekende radiostations:

- We Know The Thruth WKTT (afkorting moet volgens mij op wicked lijken kwa uitspraak)link teaser website

- vladivostok fm (oost-Europees)

-IF99 (funk en afro-beat)

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    7

  • K.O.

    3

  • js007

    3

  • Marsmello

    2

Waar slaat dit topic eigenlijk op? ik snap het niet helemaal :duh:

omdat je een radiocommersial die bekend is gemaakt of een nummer op de radio moeilijk een feit kan noemen. als je toevallig een nieuw spotje weet te melden is dat toch niet meteen een feit dat is gewoon een detail. maar als er een topic voor is maak je een hele versameling commersials een nieuwe nummers.

Link to comment
Delen op andere websites

Het meeste, tuurlijk, maar een aantal artiesten zijn al bekend en zelfs een (aantal) radiozender(s). Ik noemde al WKTT en Ruslana, maar er was nog zo'n gozer die al bekend is en bovendien zullen er ook nog wel een aantal nieuwe feiten komen voordat het spel uit is... Ach ja, t is maar hoeveel databases je wel niet bij wilt houden in zo'n forum en wat wel en niet nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

dit lijkt me nog een beetje een tevroeg om hier nu al iets zinnig over tekunnen zeggen

hier kan denk ik wel een :slotje: op

maar als je nouw toevallig een leuk spotje ofzo vind wat leuk is om te melden is dit topic er idiaal voor.

Link to comment
Delen op andere websites

als dit het radio topic is is het mss handig om alle feiten in de begin post te zetten die oer radio gaan. anders ist nog nie overzichtelijk...

mmmh dat is inderdaad een goed idee bedankt........dan moet ik wel eerst spotjes verzamelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voeg deze maar toe dan:

- een aantal liedjes van Ruslana, de Oekraïense winnares van het Eurovision Song Festival 2004, komer voor. Tevens zal ze de voice-acting van een personage verzorgen

- allerlei soorten muziek zullen voorkomen op de diverse radiostations; 70's, 80's, 90's maar ook moderne rap en rock zijn genoemd

- er is een zender die een soort van oost-europese muziek laat horen

- Fela Kuti-Sorrrow met Tears & Blood is gehoord tijdens de demo (beluisteren kan hier.)

- vooral onbekende liedjes zullen erin voorkomen; R* zoekt niet naar dure licenties maar naar muziek die bij de stijl past.

Enneh, WKTT is echt NIET als wicked bedoeld. Gewoon 'dabbeljoe kee tie tie'

Trouwens, maakt dit topic deze niet gedeeltelijk overbodig?

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Voeg deze maar toe dan:

- een aantal liedjes van Ruslana, de Oekraïense winnares van het Eurovision Song Festival 2004, komer voor. Tevens zal ze de voice-acting van een personage verzorgen

- allerlei soorten muziek zullen voorkomen op de diverse radiostations; 70's, 80's, 90's maar ook moderne rap en rock zijn genoemd

- er is een zender die een soort van oost-europese muziek laat horen

- Fela Kuti-Sorrrow met Tears & Blood is gehoord tijdens de demo (beluisteren kan hier.)

- vooral onbekende liedjes zullen erin voorkomen; R* zoekt niet naar dure licenties maar naar muziek die bij de stijl past.

Enneh, WKTT is echt NIET als wicked bedoeld. Gewoon 'dabbeljoe kee tie tie'

Trouwens, maakt dit topic deze niet gedeeltelijk overbodig?

ik ga hier vooral in op welke exacte commersials en nummers op de radio te horen zullen zijn. of rockstar leuke muziekkeuze heeft is dan een heel ander verhaal. maar het is natuurlijk wel zo dat de stijlen wel al bekend zijn in dat topic. en dat het geen wicked kan zijn is toch ook niet uitgesloten :puh:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

El Comercio Roboto commersial toegevoegd.

voor de mods: sorry dat ik dubbel post maar dat doe ik toch ook alleen maar om aan te geven dat er weer wat nieuws in de lijst staat. dan lijkt het mij niet erg toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

http://www.rockstargames.com/IV/#?page=if9...nt=interactive0

er zijn 2 van de 18 radiozenders bekent in IV :dans:

in music

er zijn nog een paar andere updates gedaan op de site

en een paar nieuwe filmpjes en een paar nieuwe screens

lcpd recrutement

bittersweet

( een klein weetje tussendoor vladivostok is een stadje in rusland)

voor alle updatesklik hier

als ik mij niet vergis is liberty swingers ook upgedate

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...