Jump to content

GUIDE: AR2V2 => ARMAX Codes


BrokenTable

Recommended Posts

Spawnen van verschillende voertuigen met de Action Replay Max met Action Replay 2 v2 codes is ondertussen gelukt. Een paar posts hieronder staat een beschrijving hoe het werkt.

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    15

  • JBm*

    9

  • Max-X

    5

  • dudedude

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het iemand gelukt om AR2V2 codes om te zetten naar ARMAX codes om voertuigen te laten spawnen?

Ik bedoel niet de codes om voertuigen in The Johnson House-garage te veranderen maar dat je bijv. de Quad-cheat gebruikt en er de auto van je keuze spawnt.

Zowel met MAXCrypt als MAXConvert is het niet gelukt de codes te converteren.

(als je niet weet waar ik het over hebt hoe je echt niet per se te reageren :-) )

wel de straaljager bedoel je die codes die ergens op de site staan met die straal jager enal????

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met ''ARV2V" Action Replay 2 Versie 2

Jep.

Want hoe wil je dat doen

Daar zijn dus speciale convertors voor, maar die krijg ik niet aan het werk.

kan je niet gewoon een email naar Codejunkies sturen  en hun het vragen om die codes over te zetten ?

Ik vraag me af of ze er wat mee doen, ik ben denk ik niet de enige die bijv de Andromada wil spawnen, maar er is niets over bij CodeJunkies te vinden.

De hydra kun je spawnen zonder Action Replay

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat zijn de (convertors) dan kun je daarmee de codes van ARV2V naar AR MAX overzetten ?

Ja, daarmee zou het moeten kunnen, maar het is mij nog niet gelukt.

Met de standaard codes kun je alleen voertuigen in je garage laten spawnen, en dat is met zo'n vliegtuig niet handig :-)

Maar na lang zoeken heb ik eindelijk een werkende ARMAX code voor de Andromada gevonden (een screen zal ik in dit topic posten):

8KX6-CV60-8BQMY

XHCG-78FM-GX86G

Spawnen met de hearse-cheat: D R2 D R1 L2 L R1 L1 L R

Howto: AR2V2 Vehiclespawn code => ARMAX

Ik heb het programma MAXcrypt 1.3 gebruikt. De AR2V2-codes kun je hier vinden.

Voorbeeld:

een S.W.A.T. ipv een romero Laten spawnen.

Gebruikte codes:

Romero code: 2059ECE4 24040???

S.W.A.T. code: 259

ARMAX Game ID San Andreas 06A3 (vast gegeven)

Handelingen:

De totale AR2V2 wordt dan 2059ECE4 24040259. Om hem om te kunnen zetten moet de commandocode (de eerste 20) vervangen worden door 04. De code wordt dus: 0459ECE4 24040259

Deze in het input veld van MAXcrypt zetten, de Game ID en de Region invullen en dan op Encrypt. De eerste regel van de output (de indentifier als het goed is) is steeds anders als je op Encrypt drukt, de 2e regel is altijd hetzelfde.

In dit geval is de uitkomst:

YMYM-M5GT-RAQWB

TKGB-HAEZ-R5W3Z

Invullen in ARMAX en de S.W.A.T. komt met Down, R2, Down, R1, L2, Left, R1, L1, Left, Right

post-19-1104242893.jpg

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat de '' Bigger Airliner '' de Andromada is , ik dacht dat het nog niet bekend was . Maar wat zijn de (convertors) dan kun je daarmee de codes van ARV2V naar AR MAX overzetten ?

de big airliner is gewoon de boeing en niet de andromada

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat de '' Bigger Airliner ''  de Andromada is , ik dacht dat het nog niet bekend was . Maar wat zijn de  (convertors) dan kun je daarmee de codes van ARV2V naar AR MAX overzetten ?

de big airliner is gewoon de boeing en niet de andromada

De '' Big Airliner '' is de AT 400 en de "Bigger Airliner" is de Andromada.

Trouwens goed van je met die cheats, ga het nog proberen . ;)

Cool het werkt maar dan komt er wel het teken dat er een cheat is gebruikt . ;)

Bewerkt: door JBm*
Link to comment
Delen op andere websites

Cool het werkt maar dan komt er wel het teken dat er een cheat is gebruikt . ;)

Je kunt niet alles hebben.

De '' Big Airliner '' is de AT 400 en de "Bigger Airliner" is de Andromada.

Hij heet bigger maar is kleiner :-) (links de Andromada)

post-19-1104259574.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog iets gevonden Bij de Andromada, je kan die inlaad klep opendoen met de de rechter analoog stik , naar beneden open , naar boven dicht .

Je kan er jammer genoeg niets inlaaden of bewaaren . Dat is iets te veel van het goede ;)

Bewerkt: door JBm*
Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog iets gevonden Bij de Andromada, je kan die inlaad klep opendoen met de de rechter analoog stik , naar beneden open , naar boven dicht .

Je kan er jammer genoeg niets inlaaden of bewaaren . Dat is iets te veel van het goede ;)

Je kunt wel leuke dingen met die Androm. Op Mnt Chilliad gaan staan, Androm spawnen en dan de berg af rijden. Je kunt nog doorvliegen ook :-)

En als je in een hydra zit en je activeerd de Androm cheat krijg je een mooie botsing :-) Is met een AT-400 nog leuker :-)

Link to comment
Delen op andere websites

:rolleyes: Noob question:

Hoe krijg ik die dingen allemaal? de ar2v2? en moet ik daar speciale dingen voor aanschaffen?

AR2v2 = Action Replay 2 v2

ARMAX = Action Replay Max

Dat zijn beide cheatdiscs voor de PS2. Die moet je daarvoor aanschaffen. De AR2v2 is ouder, goedkoper, moeilijker te krijgen en schijnt makkelijker te zijn om codes mee te zoeken (maar er zijn genoeg andere mensen in deze wereld die dan al doen :-) )

ARMAX is de opvolger alleen werken daar niet de AR2V2 codes rechtstreeks op.

Deze moet je dus eerst converteren.

Je hebt ook nog Gameshark (en er zijn er nog meer) en dat is hetzelfde principe. Werken dezelfde codes als AR2V2 op.

Via een USB-Stick kun je met de ARMAX (2v2 weet ik niet) je savegames en ingame-foto's naar je PC krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog iets gevonden Bij de Andromada, je kan die inlaad klep opendoen met de de rechter analoog stik , naar beneden open , naar boven dicht .

Je kan er jammer genoeg niets inlaaden of bewaaren . Dat is iets te veel van het goede ;)

Shit dus als ik een NRG 500 in doe,valt ie eruit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...