Jump to content

Naar het tweede eiland.


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Zonder cheats en mods naar het tweede eiland van Vice City gaan.

Ik zat te zoeken of je zonder dat de ''stormwaarschuwing'' afgelopen is al, zonder cheats/mods, naar het tweede eiland kan komen. Je kan niet gewoon over de blokkades op de wegen klimmen omdat daar een onzichtbare 'muur' zit. Op internet kon ik het niet vinden dus toen ben ik ingame gaan zoeken en het is me gelukt :).

Methode 1:

Deze manier had ik het eerst gevonden.

Je moet 100 passagiers naar hun bestemming gereden hebben zodat je met je taxi kan springen.

Je gaat dan met je taxi naar de Interglobal Film Studio's.

Een kaartje waar dat is, je moet naar het you are here pijlte:

post-66300-1188570173.jpg

De Interglobal Film Studio's is helaas nog gesloten dus sta je voor een dicht hek.

Gelukkig kan je met je taxi over het hek heenspringen, neem dan de positie aan zoals op deze screen:

post-66300-1188570349.jpg

Je moet dan vol gas geven en als je bijna bij het hek bent op je toeter drukken zodat je springt.

Je bent dan over het hek gekomen en op het terrein van de Interglobal Film Studio's, rechts achterin staat een packer, rij daarheen en stap daarin. Je moet deze packer nu opstellen bij de rechtermuur zoals hij staat op deze screen:

post-66300-1188570516.jpg

Je moet nu met je taxi vol gas geven en over de packer heenrijden, op het laatste moment dat je op de packer bent druk je op je toeter en je springt over de muur heen.

post-66300-1188570625.jpg

Je bent nu op het tweede eiland! Je krijgt geen wanted level of iets dergelijks. Er is gewoon verkeer en je kan zelfs de twee savehouses die daar zijn kopen. Bij Hyman Condo staat ook de Maverick zodat je op het hele eiland kan komen. Je kan ook gewoon sub missies spelen zoals Trial By Dirt.

Methode 2

Toen ik de eerste manier had gevonden probeerde ik of deze ook lukt.

Je kan deze methode al helemaal vanaf het begin van het spel uitvoeren.

Je pakt een PCJ600 of een ander snel voertuig, maar het kan het beste met de PCJ600.

Je gaat naar de Interglobal Film Studio's en je gaat met je PCJ600 naar de plek zoals op deze screen:

post-66300-1188570935.jpg

Dan geef je rustig gas en kom je bij nog twee ramps, je gaat over de rechter. Dan kom je op het dak van het huis, je gaat dan staan zoals op deze screen:

post-66300-1188571110.jpg

Als je dan over die ramp gaat en je land goed heb je Unique Stunt Jump #9 gehaald, als je dan goed land kan je ook meteen Hidden Packager #42 pakken.

Je gaat dan naar de packer die rechts in de hoek staat en je plaatst hem bij de muur voor de brug, je moet hem wel op een afstandje zetten want je moet met je PCJ600 nog een stuk omhoog.

post-66300-1188571345.jpg

Je neemt dan een flinke aanloop en je als je packer goed staat kom je over de muur en ben je op het tweede eiland!

Je krijgt geen wanted level of iets dergelijks. Er is gewoon verkeer en je kan zelfs de twee savehouses die daar zijn kopen. Bij Hyman Condo staat ook de Maverick zodat je op het hele eiland kan komen. Je kan ook gewoon sub missies spelen zoals Trial By Dirt.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Met codes is er ook nog in iedergeval eentje:

1. Voer de code SEAWAYS in.

2. Pak een auto en rijd over het water.

3. Je moet nu bij de boatyard aan wal gaan, foto ;)

Op de foto is...

-het zwartje puntje: de plaats waar je het best kan vertrekken

-het rode puntje: de plaats waar je aan moet komen.

Good luck ;)

post-50522-1188576523_thumb.png

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dit topic gaat over manieren om er te komen zónder cheats..

Mooi bedacht trouwens Jow Tommy Verceti. Zelf vind ik het alleen niet echt noodzakelijk, want als je een paar missies doet, die in het begin van het spel al helemaal simpel zijn, ben je ook zo op het tweede eiland.

En eh, ik zou ook even 'trainers' in de kop zetten. Met een teleporter-/jetpack-functie ben je er namelijk ook zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het met cheats wilt, kan het nog op deze manier.

Code COMEFLYWITHME, vervolgens een aanloop nemen bij een willekeurige wegversperring en je bent er.

t is al eerder gesegt hij wil t uitleggen hoe t sonder cheats ok kan!

Ik vind t leuke manier en je kan gelijk als je stunt video maakt oefenen en je kn t erin wel gebruiken misgien!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de leuke reacties :).

Mooi bedacht trouwens Jow Tommy Verceti. Zelf vind ik het alleen niet echt noodzakelijk, want als je een paar missies doet, die in het begin van het spel al helemaal simpel zijn, ben je ook zo op het tweede eiland.

En eh, ik zou ook even 'trainers' in de kop zetten. Met een teleporter-/jetpack-functie ben je er namelijk ook zo.

Ik zat ernaar te zoeken om deze download (reclame ^_^ ) mogelijk te maken, voor mij was het dus sowieso nuttig. Voor anderen is het, denk ik, ook leuk om te weten en wel handig.

Dat ik ook geen trainer gebruik lijkt me wel duidelijk uit het topic :)

@Mensen die het over cheaten-manieren hebben: Het ging er overduidelijk om dat je ook naar het tweede eiland kan zonder cheats, iedereen weet denk ik wel dat het met cheats kan hoor :7 ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...