Sietse-jos Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ik ben de misse Robbing Uncle Sam bezig, maar ik weet niet hoe je kratten kan pakken, weet iemand het? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Ik ben de misse Robbing Uncle Sam bezig, maar ik weet niet hoe je kratten kan pakken, weet iemand het? Je kan met Numlock 8 de krattendrager omlaag doen, zodat je hem onder een krat kan schuifen. Dan moet je naar de auto gaan en vervolgens hou je Numlock 2 in, zodat de krattendrager omhoog gaat. Er zal dan automatisch een klein filmpje komen, je moet wel goed ryder in de gaten houden. De soldaten kunnen hem snel erg veel schade aan doen ! Bewerkt: 4 september 2007 door Bigstijn Reageren
Mirrrr Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Dat is vrij simpel. Je moet met de vorkheftruck in de kratten rijden en dan kan de vork omhoog halen met 2 en dan kan je de kratten naar de vrachtwagen toe rijden. Dan moet je hem omlaag doen met 8. Dan zit de krat in de wagen. Edit... Ik moet echt sneller typen Bewerkt: 4 september 2007 door Mirrrr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.