M4X Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) @hieronder: Je hebt gelijk, beetje slordig van me. Meteen gefixed Bewerkt: 5 september 2007 door M4X Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Wat mij betreft de perfecte ''mijn eerste photoshop creatie'' tutorial. Ga zo door. Alleen dat anti-rip verneukt je outcome nogal, haal dat gewoon weg. Reageren
Eros Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Duidelijk uitgelegt, en ik vind de outcome er geil uitzien. Good job. Reageren
M4X Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Bedankt voor jullie reacties Eros en Wazuup, leuk dat jullie reacties zo positief zijn Nog meer outcomes of reacties? Reageren
Sunray Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Ik vind het wel een leuke tutorial. Ook goed voor de beginnede photoshoppers. En de outcome vind ik wel nice. Reageren
Ferre Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Met een mooi kleurtje en custom effect maak je een mooie sig. Je hoeft alleen maar creatief te zijn met de effecten en je hebt al iets moois. Er staat ook anti-rip, behalve op de outcome (daar staat wel je naam). Maar anti-rip staat links, en M4X staat rechts, en als je dan de rechter kant van stap 8 over je outcome plakt heb je een tekstloze sig Reageren
M4X Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Met een mooi kleurtje en custom effect maak je een mooie sig. Je hoeft alleen maar creatief te zijn met de effecten en je hebt al iets moois. Er staat ook anti-rip, behalve op de outcome (daar staat wel je naam). Maar anti-rip staat links, en M4X staat rechts, en als je dan de rechter kant van stap 8 over je outcome plakt heb je een tekstloze sig Whaha, of je kan het heel lief aan mij vragen De tekstloze versie, voor de mensen die geen zin hebben om de hele tutorial te volgen Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Geweldige tut M4X , goed te volgen en helemaal niet lastig. Ga hem zo uitproberen , post misschien zo de outcome greetz Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Hele goede tut M4X, goed uitgelegd en goed te volgen! Je outcome is trouwens ook erg mooi! Reageren
Woetsha Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Geweldig, heb net Photoshop en ik heb deze tutorial als eerst gebruikt !!!! Ik heb een paar stappen overgeslagen zoals border enzo, omdat ik niet wist waar ik het moest doen Bewerkt: 14 oktober 2007 door Woetsha Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Geweldig, heb net Photoshop en ik heb deze tutorial als eerst gebruikt !!!! Ik heb een paar stappen overgeslagen zoals border enzo, omdat ik niet wist waar ik het moest doen Een border is best wel simpel, maar je moet even weten hoe het werkt. Selecteer de hele signature/walpapper etc. Dan doe je rechtermuisknop. En zie je stroke staan. Klik daarop. Dan kan je kiezen hoe hoe dik je border moet zijn. De kleur. En waar hij moet komen te staan. Vink het rondje bij center aan. Dna komt hij om de gehele rand. En tada je heb een border.l Reageren
M4X Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Leuke outcome hoor Woetsha! Die border is niet zo heel erg belangrijk, alleen staat het meestal wel mooi. Mijn enige kleine puntje is je kleurkeuze. Het loopt allemaal redelijk goed in elkaar over, behalve dat paarse randje, daardoor vloekt het een beetje. Zorg er voor dat de kleuren in je gradient map goed bij elkaar passen, en dat je wat lichtere en wat donkere kleuren kiest. Als het goed is dan krijg je zoiets: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb m'n pc opnieuw geïnstalleerd dus ik dacht, laat ik PS maar weer eens opnieuw installeren. Ik ben dus nu een beginnerling, maar dit is mijn outcome, waar ik best tevreden over ben: Goede tut! Mvg, Flitskikker Reageren
M4X Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Bedankt Flitskikker, je outcome ziet er leuk uit! Alleen nog een bordertje, en dan is hij compleet Bewerkt: 24 oktober 2007 door M4X Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Bedankt Flitskikker, je outcome ziet er leuk uit! Alleen nog een bordertje, en dan is hij compleet En dat ging dus niet. Als ik bij blending options een stroke maakte, kwam hij er niet omheen. Wat doe ik fout? Wel bedankt voor het compliment! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 25 oktober 2007 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.