Jump to content

[PS] Basic Signature


M4X

Recommended Posts

Met een mooi kleurtje en custom effect maak je een mooie sig. Je hoeft alleen maar creatief te zijn met de effecten en je hebt al iets moois. Er staat ook anti-rip, behalve op de outcome (daar staat wel je naam). Maar anti-rip staat links, en M4X staat rechts, en als je dan de rechter kant van stap 8 over je outcome plakt heb je een tekstloze sig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een mooi kleurtje en custom effect maak je een mooie sig. Je hoeft alleen maar creatief te zijn met de effecten en je hebt al iets moois. Er staat ook anti-rip, behalve op de outcome (daar staat wel je naam). Maar anti-rip staat links, en M4X staat rechts, en als je dan de rechter kant van stap 8 over je outcome plakt heb je een tekstloze sig :puh:

Whaha, of je kan het heel lief aan mij vragen :7

tljn0.jpg

De tekstloze versie, voor de mensen die geen zin hebben om de hele tutorial te volgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Geweldig, heb net Photoshop en ik heb deze tutorial als eerst gebruikt !!!!

woetshawp6.jpg

Ik heb een paar stappen overgeslagen zoals border enzo, omdat ik niet wist waar ik het moest doen :duh:

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig, heb net Photoshop en ik heb deze tutorial als eerst gebruikt !!!!

woetshawp6.jpg

Ik heb een paar stappen overgeslagen zoals border enzo, omdat ik niet wist waar ik het moest doen :duh:

Een border is best wel simpel, maar je moet even weten hoe het werkt. Selecteer de hele signature/walpapper etc. Dan doe je rechtermuisknop. En zie je stroke staan. Klik daarop. Dan kan je kiezen hoe hoe dik je border moet zijn. De kleur. En waar hij moet komen te staan. Vink het rondje bij center aan. Dna komt hij om de gehele rand. En tada je heb een border.l

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke outcome hoor Woetsha! Die border is niet zo heel erg belangrijk, alleen staat het meestal wel mooi. Mijn enige kleine puntje is je kleurkeuze. Het loopt allemaal redelijk goed in elkaar over, behalve dat paarse randje, daardoor vloekt het een beetje. Zorg er voor dat de kleuren in je gradient map goed bij elkaar passen, en dat je wat lichtere en wat donkere kleuren kiest. Als het goed is dan krijg je zoiets:

woetshaij2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Flitskikker, je outcome ziet er leuk uit! Alleen nog een bordertje, en dan is hij compleet :sigaar:

En dat ging dus niet.

Als ik bij blending options een stroke maakte, kwam hij er niet omheen.

Wat doe ik fout?

Wel bedankt voor het compliment!

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...