Jump to content

Hoe maak ik zelf een skin?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Hoe maak ik zelf een skin voor GTA Vice City? Ik heb namelijk een paar leuke characters in mijn hoofd ^^

Thanks in advance

Geplaatst:

Als bijlage player.zip.

Pak die uit ergens.

Verander hem met paint of photoshop of wat dan ook.

Klaar?

Plaats hem in de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA ViceCity\skins (Kan ook anders zijn maar meestal die).

En noem hem bijv.

mijncharacter.bmp en dan staat hij in GTAVC bij Skins onder de naam: mijncharacter.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Als bijlage player.zip.

Pak die uit ergens.

Verander hem met paint of photoshop of wat dan ook.

Klaar?

Plaats hem in de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA ViceCity\skins (Kan ook anders zijn maar meestal die).

En noem hem bijv.

mijncharacter.bmp en dan staat hij in GTAVC bij Skins onder de naam: mijncharacter.

Ja dat heb ik gedaan, kep ook net m'n eigen skin gemaakt, maar ingame kan ik 'm niet gebruiken...ik klik dan op dat apply(met enter en dat andere knopje)

Maar dan blijft m'n gastje in game nog hetzelfde...:S

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dan heb je toch echt iets verkeerds gedaan.. Ik heb het precies zo gedaan en alles werkt PRIMA :) Mischien perongeluk in een andere map een bestandje verwijdert?

• 1 maand later...
Geplaatst:

als je nou net een ander pak heb aangetrokken bv. casual en je hebt een eigen skin gemaakt moet je apply doen (je weet wel hoe dat moet ;) ) dan als je resume doet is hij nog steeds casual dat gebeurd bij mij ook dan moet je dit doen:

1. load het spel en als hij het dan nog niet doet moet je doodgaan of even worden gearresteerd als je dan voor het bureau of de hospital staat heeft hij nu je skin naar keuze aan ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...