Jump to content

xbox 360 prijsverlaging?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan moeten we eerst weten bij wat voor winkel dat was!,Anders kunnen we nooit achterhalen of er z'n prijsverlaging was!

Geplaatst: (bewerkt)

Dan moeten we eerst weten bij wat voor winkel dat was!,Anders kunnen we nooit achterhalen of er z'n prijsverlaging was!

EDIT:Verwijder deze post maar mijn computer bleef hangen en druktte perongeluk 2 keer op posten!

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

nee, ik heb het over een algemene prijsverlaging!

Geplaatst:

Core = 300 Premium = 350 en Elite = 400. Als ik jou was zou ik dan ook goed opletten bij sommige winkels, soms hebben ze wel een aanbieding waar die nog goedkoper is met games erbij!

Geplaatst: (bewerkt)

Core is tegenwoordig 280 euro , maar ik zou een Premium nemen. Dan heb je een HDD , draadloze controller etc.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Core is tegenwoordig 280 euro , maar ik zou een Premium nemen. Dan heb je een HDD , draadloze controller etc.

maar is 20GB wel genoeg? Films hoef ik eigenlijk niet te downloaden (dat doe ik wel met de pc) en ik heb toch 'maar' voor 4GB aan muziek.

Geplaatst:

Van de 20 GB blijft 13 GB over , voor de updates heb je 7 GB nodig. Maarja 13 GB is nog ruim voldoende opslag ruimte , 120 GB is overdreven. Daar denkt Microsoft de PS3 mee te verslaan.

Geplaatst:
Van de 20 GB blijft 13 GB over , voor de updates heb je 7 GB nodig. Maarja 13 GB is nog ruim voldoende opslag ruimte , 120 GB is overdreven. Daar denkt Microsoft de PS3 mee te verslaan.

weet je dan nog een winkel waar ik het premium pack zo goedkoop mogelijk zou kunnen krijgen?

Geplaatst:

weet je dan nog een winkel waar ik het premium pack zo goedkoop mogelijk zou kunnen krijgen?

Je moet is bij de Media Markt langs gaan, daar hebben ze meestal wel aanbiedingen met games erbij! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...