X-boy Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Heey beste medegtafreaks, 'k heb ff wat vraagies. K zit vast bij de vorlgende drie missies van GTA SA: N.O.E, want ik ben geen beste vlieger dus het lukt me niet om het spul in de sirkel te droppen. Dam And Blast, omdat ik nogmaals geen goede vlieger ben en het lukt me van geen kant om bij de sirkel te komen als er er bijna ben dan valt het vliegtuig weer naar beneden. Freefall bent als ik een rontje wil maken om bij het vliegtuig te komen dan heb ik al haast gelijk missie failed en ik heb ook nog als probleem dat ik niet boven het vliegtuig kom. Kunnen jullie mij aub hint en tips geven voor alledrie de missies, Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik zal elke missie even apart behandelen, dat is wel zo handig en overzichtelijk. N.O.E. - Dit is zo'n beetje de eerste missie waar je echt moet leren vliegen. Dit wordt vooral lastiger gemaakt, omdat je op een bepaalde hoogte moet blijven vliegen. Ik raad je aan over water te vliegen, omdat je zo geen bomen en dergelijke tegenkomt. Deze kunnen ineens voor je neus verschijnen waardoor je snel moet reageren en dus een verkeerde beweging kan maken. Daarnaast is het handig om op één hoogte te blijven vliegen. Ga je namelijk via land, dan zul je rekening moeten houden met de meter. Dit heb je via water niet, aangezien je op één constante lijn blijft vliegen. Dam And Blast - Het probleem waar veel mensen meezitten. Echter is deze gemakkelijk op te lossen. Je moet gewoon opstijgen en richting de corona vliegen. Uiteindelijk zul je dus te laag zitten, dus vlieg ongeveer 10 seconden door. Als je dit gedaan hebt, draai dan naar links of rechts en houd tegelijk de knop in waarmee je stijgt. Terwijl je die bocht maak zul je namelijk ook stijgen (je hebt hetn iet echt door) en zo wordt het veel gemakkelijker om de corona te bereiken. Het is wel even oefenen, maar al doende leert men. Freefall - Deze missie is eigenlijk gewoon oefenen. Des te vaker je hem doet, des te beter hij zal lukken. De kunst is om via een halve bocht achter de corona te komen. Hiervoor moet je sowieso boven het andere vliegtuig zitten, dat betekent dus dat het gele driehoekje op je radar naar beneden moet staan. Ga daarnaast een stukje links of rechts van het andere vliegtuig vliegen, zodat je een goede bocht kan maken. Het is lastig voor me om het te beschrijven als tekst, daarom raad ik je aan dit filmpje eens te kijken. Heel veel succes bij alle missies en blijf oefenen! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Voor N.O.E. had ik nog een kaartje gemaakt van de routes Ooit, lang geleden Voor iemand anders. Kijk aan: Reageren
X-boy Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Okay super bedankt, Ik ga veel oefenen maar het probleem bij mij is dat ik heel ongeduldig ben ik wil zo graag weten wat de volgen de missie is Super bedankt Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Breng me even ter herinnering.. Zijn dit de missie's van Zero? Daar had ik in ieder geval ook wat moeite mee, maar probeer je geduld daarmee te besparen. Vooral met zo'n RC vliegtuigje vliegen valt in ieder geval niet mee. Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Dit zijn niet de missies van Zero, maar van Mike Toreno die gegeven worden op Verdant Meadows aircraft graveyard, deze missies kun je doen nadat je het vliegveld hebt moeten kopen in de missie 'Verdant Meadows'. De missies van Zero kun je al eerder doen, nadat je hem hebt leren kennen in de missie 'Wear Flowers In Your Hair'. Bewerkt: 23 september 2007 door VWO-er Reageren
X-boy Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ja en het probleem bij mij is dat ik de vliegschool heb leten halen door een savegame vrijtegeven dus ik kan totaal niet vliegen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ja en het probleem bij mij is dat ik de vliegschool heb leten halen door een savegame vrijtegeven dus ik kan totaal niet vliegen Je kunt altijd de oefeningen van de vliegschool nog eens doen, hoor. Als je het vliegen nog niet onder de knie hebt, dan ga je gewoon nog eens oefenen. Enkel de medailles zijn dan al gehaald, maar je krijgt aan het einde van elke oefening ook een overzicht, waaruit je kunt opmaken hoe goed je het gedaan hebt. Daarnaast spawnen er op Verdant Meadows ook vliegtuigen, dus je kunt altijd een vliegtuig pakken om eens te gaan oefenen. Reageren
X-boy Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ja weet ik maar ik vind vliegen niet leuk en ga het dus ook niet proberen !! Reageren
Skander Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo ik had ook een vraagje moet je deze missie doen om verder te gaan? Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Hallo ik had ook een vraagje moet je deze missie doen om verder te gaan? Ja, je moet deze missie doen om verder te kunnen na Las Venturas. Veel succes! Greetz Bewerkt: 24 oktober 2007 door Galiorix Reageren
Skander Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo ik had ook een vraagje moet je deze missie doen om verder te gaan? Ja, je moet deze missie doen om verder te kunnen na Las Venturas. Veel succes! Greetz Bedankt maar ik heb GTA op de PS2 maar ik las ergens dat je iemand deze kon laten doen is dit ook mogelijk met de PS2? Ik heb de Cartkey al van Milly maar ik wil de bank overvallen moet je daar voor N.O.E enz gedaan hebben? >>> Door GTA-Sheep: Dubbelposten samengevoegd<<< Reageren
X-boy Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Je moet alle missie's doen behalve die van Zero en de sub-misies natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.