STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 De volgende gta (6) moet een skates bevatten en skatebourds bevatten,, welke sportvoertuigen moeten er nog meer in komen??? en weke sporten moeten erin komen??? ANYONE???? Reageren
Na$! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 De volgende gta (6) moet een skates bevatten en skatebourds bevatten,,welke sportvoertuigen moeten er nog meer in komen??? ANYONE???? gta 6 <_< zo is het helemaal niet las het een gta wordt met een cijfer dan wordt het 4 maar voor mij ... hmmmm tja surfplank Reageren
Trax Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Een step from the Future. Waar je gewoon ontzettend snel mee kan gaan, net zo snel als de Hydra bv. Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 De volgende gta (6) hoevaak je dat nou moet uitleggen...dat het 4 word en niet 6. <_< maargoed een skelter zou wel leuk zijn Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 een f1 wagen met en circuit Reageren
Pete-R Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Doe maar gek jonges. Ik hoef geen skelters surfplanken en dat soort dingen. Die skelter enzo. zou je dan nooit tegenkomen. Reageren
gtarocks Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Doe maar gek jonges. Ik hoef geen skelters surfplanken en dat soort dingen. Die skelter enzo. zou je dan nooit tegenkomen. er over fantaseren is tog ook leuk Reageren
STASKO Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Doe mij maar een auto die in een vliegtuig kan veranderen!! o ja dan moeten er ook nog een raketwerper onder hangen. Reageren
josie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Doe mij maar een auto die in een vliegtuig kan veranderen!!o ja dan moeten er ook nog een raketwerper onder hangen. lekker realisties niet??? hoe heet het topic?? sport,,,,,,,, doe mij maar een skateboard Reageren
STASKO Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ik weet bijna zeker dat het skateboard in de volgende gta zijn opwachting maakt! want hij was in deze gta, maar doordat ze liever de jetpack erin wouden hebben hebben ze het sketeboard geschrapt,,,,helaas. Reageren
Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Naaaah, ben nie zo'n sportfanaat en hou al helemaal niet van skateboarden ^^ Reageren
STASKO Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ik skateboard best vaak en het is best leuk,al is dat mijn mening. Reageren
Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ik deed het ook maar ik pleurde altijd Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Ik zou wel een trekker trek er in willen hebben. :lol: Zie plaatje, zo iets bedoel ik. Het is toch een sport Bewerkt: 31 december 2004 door mazzeltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.