NilsHolgersson Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Met welk album moet ik beginnen? Wat is het Sgt. Peppers van de Jumpstyle? Ik wil me wel iets meer toespitsen op de HardJump, de hardere versie van deze muziek. Hierbij denk ik aan artiesten als Total Roef en Hilbrand Nawijn. Wie weet er nog meer?
Clowntje_93 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Met welk album moet ik beginnen? Wat is het Sgt. Peppers van de Jumpstyle? Ik wil me wel iets meer toespitsen op de HardJump, de hardere versie van deze muziek. Hierbij denk ik aan artiesten als Total Roef en Hilbrand Nawijn. Wie weet er nog meer? Je maakt een grapje.. Hilbrand Nawijn..?
RobertSA Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ben je op je kop gevallen?
NilsHolgersson Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Nee. De Jumpstyle is voor onze generatie wat de Rock 'n Roll was voor de babyboomers. Ik wil hier later in het bejaardencentrum over mee kunnen praten.
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......... Dit meen je toch niet echt he Strakx ben ik de enige op de wereld die nog steeds jumpstyle haat, wat moet ik dan...
NilsHolgersson Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Is het om de kwaliteit van de muziek volledig te absorberen essentieel de dans onder de knie te krijgen?
RobertSA Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........Dit meen je toch niet echt he Strakx ben ik de enige op de wereld die nog steeds jumpstyle haat, wat moet ik dan... Mij bellen
Grove St. Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Omgf dit meen je niet.. Je bent ten eerste een miljoen jaar te laat.. En Hillbrand Nawijn? En die andere kneus van 0-Factor kan toch niet zingen/jumpen..
Juju Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........Dit meen je toch niet echt he Strakx ben ik de enige op de wereld die nog steeds jumpstyle haat, wat moet ik dan... Dat ben je niet, ik haat dit nog meer.
K.O. Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Serieus dit moet toch echt een grap zijn. TotalRoef kun je niet serieus nemen; dat is gewoon een ongelofelijk mongool die als enige van heel het land niet doorheeft dat ie overal voor lul gezet wordt, zoals bij Jensen laatst Hilbrand Nawijn slaat ook echt helemaal nergens op. Bovendien is jumpen zo ongeveer weer uit, dus je bent zeg maar een jaar te laat. En ja, als je naar jumpstyle wil luisteren moet je kunnen jumpen En ten slotte: jumpstyle zuigt hard. Als je zegt dat je het licht gezien hebt; bedoel je dan het leven na de dood ofzo? Echt de ergste takkeherrie die er momenteel bestaat (rap meegerekend!)
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........Dit meen je toch niet echt he Strakx ben ik de enige op de wereld die nog steeds jumpstyle haat, wat moet ik dan... Ik haat ook die Springstyle.. Ga dan nog aan Cripwalk doen ofzo.
Clowntje_93 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Serieus dit moet toch echt een grap zijn. TotalRoef kun je niet serieus nemen; dat is gewoon een ongelofelijk mongool die als enige van heel het land niet doorheeft dat ie overal voor lul gezet wordt, zoals bij Jensen laatst Hilbrand Nawijn slaat ook echt helemaal nergens op. Bovendien is jumpen zo ongeveer weer uit, dus je bent zeg maar een jaar te laat. En ja, als je naar jumpstyle wil luisteren moet je kunnen jumpenEn ten slotte: jumpstyle zuigt hard. Als je zegt dat je het licht gezien hebt; bedoel je dan het leven na de dood ofzo? Echt de ergste takkeherrie die er momenteel bestaat (rap meegerekend!) Weet je wel wat de uitspraak "het licht gezien hebben" betekent?
NilsHolgersson Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 De roots van de Jumpstyle liggen toch in België? Dat is dus het zoveelste kwaliteitsproduct wat deze natie na K3, Plopsaland en Herman Brusselmans over ons uitstrooit.
Nickonly Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) De roots van de Jumpstyle liggen toch in België? De eerste jaren bleef jump slechts bekend in de Lage Landen, maar later sprong de microbe over op andere landen waaronder Frankrijk en Duitsland. Bron: Wikipedia En als je even verder leest dan zie je ook dat het al sinds de jaren 90 "bestaat" Maar, ja, het klopt, de naam "jumpstyle" komt wel uit belgie. Bewerkt: 22 september 2007 door Nickonly
Recommended Posts