johnnyp13 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 ik kan die san andreas patch 1.0 niet vinden.. kan iemand hem posten? bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 ik kan die san andreas patch 1.0 niet vinden.. kan iemand hem posten? bedankt Je bedoeld de downgrade patch? Zo ja, deze is te vinden in de download database. Dat is om precies te zijn hier. Na het downloaden even de setup runnen en je versie wordt gedowngrade. Succes! Reageren
johnnyp13 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) ik kan die san andreas patch 1.0 niet vinden.. kan iemand hem posten? bedankt Je bedoeld de downgrade patch? Zo ja, deze is te vinden in de download database. Dat is om precies te zijn hier. Na het downloaden even de setup runnen en je versie wordt gedowngrade. Succes! thnx man, maar is dit niet de 1.0 patch in het duits? Bewerkt: 22 september 2007 door johnnyp13 Reageren
Azer Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 thnx man, maar is dit niet de 1.0 patch in het duits?Nee, als je de readme gewoon goed leest staat er dat de patch ook werkt voor de duitse versie van GTA:SA.Het patchprogramma zelf is gewoon engelstalig. Reageren
coolekoenoen Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 als je downgrade, worden de graphics dan ook slechter? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 als je downgrade, worden de graphics dan ook slechter? Nee, het veranderd alleen je versie van V2 naar V1, zo kan je dan gaan modden dat in V2 niet kan. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 het veranderd alleen je versie van V2 naar V1 Deze fout maken veel mensen. Als je de downgrader patch gebruikt blijf je gewoon V2 houden, en moet je dus ook V2 savegames laden. Je V2 word alleen moddable, en er veranderdt niks aan de versies. Reageren
Azer Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 het veranderd alleen je versie van V2 naar V1 Deze fout maken veel mensen. Als je de downgrader patch gebruikt blijf je gewoon V2 houden, en moet je dus ook V2 savegames laden. Je V2 word alleen moddable, en er veranderdt niks aan de versies. De exe van GTA:SA wordt wel degelijk aangepast, dus in feite ga je dan van versie 2.0 naar 1.0... vraag me uberhaupt af of er werkelijk een verschil is tussen een savegame die is opgeslagen met een 1.0 of 2.0 exe. Reageren
dj-black07 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 w8 ff dit is toch over gta online he=<? Reageren
dretsn Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 ik kan die san andreas patch 1.0 niet vinden.. kan iemand hem posten? bedankt Je bedoeld de downgrade patch? Zo ja, deze is te vinden in de download database. Dat is om precies te zijn hier. Na het downloaden even de setup runnen en je versie wordt gedowngrade. Succes! kheb em gedownload ma ie zegt heelsan op internet bijbestand zoeken of met andr programma openen kan hem dus niet openen Reageren
Jarno Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) vraag me uberhaupt af of er werkelijk een verschil is tussen een savegame die is opgeslagen met een 1.0 of 2.0 exe. Ze verschillen een heel klein beetje (versie hashes/checks alleen). Bewerkt: 4 oktober 2008 door Jarno Reageren
Wimrules Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 vraag me uberhaupt af of er werkelijk een verschil is tussen een savegame die is opgeslagen met een 1.0 of 2.0 exe. Ze verschillen een heel klein beetje (versie hashes/checks alleen). Help, Ik kan Gta Sa niet modden! >>> Door Sandra: Het is niet nodig je berichten volledig met hoofdletters te schrijven, je wordt er heus niet sneller mee gehopen.<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Wellicht is het handig om wat meer informatie te plaatsen in je bericht. Vragen waar ik slash wij graag een antwoord op zou wil(len) hebben zijn onder meer: Welke modificatie probeer je te installeren? (SA-mp lijkt me, anders zit je in het verkeerde subforum) Wat voor soort modificatie is dat? Waar gaat het mis? Krijg je een foutmelding en zo ja, wat is de foutmelding? Alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.