Jump to content

[TUT] Video's downloaden van Youtube


David22

Recommended Posts

[Het laden kan even duren]



[Alle gebruikte sites staan onderaan de tut!]

tutyoudown2ev3.jpg

| Site #1 |

| Download Super© |

(blader naar beneden en klik op download super© setup file)

Mocht je het toch nog willen, dan kan je hier FLV player downloaden.

Ik hoop dat 'ie een beetje duidelijk is, veel succes ermee! :tu:

Rates & Comments zijn welkom!

David22

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Goede tutorial! :tu: Het ziet er allemaal goed en duidelijk uit. Aangezien je FLV Player noemt om de Flash video's af te spelen, is het misschien wel handig om een link naar de site/download daarvan te geven. Dan kan men toch nog makkelijk FLV Player downloaden, als ze dat willen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goede tutorial! :tu: Het ziet er allemaal goed en duidelijk uit. Aangezien je FLV Player noemt om de Flash video's af te spelen, is het misschien wel handig om een link naar de site/download daarvan te geven. Dan kan men toch nog makkelijk FLV Player downloaden, als ze dat willen. :)

Bedankt voor het compliment. Ik heb inderdaad nog even een link naar FLV player toegevoegd, mocht je het echt nog willen.

Link to comment
Delen op andere websites

David, mijn complimenten! :tu: Ik vind dit echt een top tutorial. :) Ik vond het altijd zo jammer dat je van YouTube geen filmpjes kon downloaden, terwijl dat bij Video Google wel kon. Ik wist wel dat er voor YouTube ook methodes waren, maar om de een of andere reden mislukten die bij mij altijd. Maar dit werkt perfect. :tu: Bovendien is dat Super® (wat ik er nu van gezien heb in ieder geval) ook nog eens een hele goede converter, ook als je gewoon filmpjes wil converteren die niet van YouTube komen. Ik heb net een filmpje van YouTube op mijn PSP gezet, en hij werkt prima, ook redelijk goede kwaliteit. :) Enige nadeeltje van de tutorial zelf (dan bedoel ik dus niet wat je in de tutorial geleerd krijgt, maar de lay-out), vind ik de drukte. Je hebt de tutorial in elkaar gezet met allerlei effecten; Drukke achtergrond, schaduwen, overal een dikke rand om de tekst. Ik vind dat niet zo fijn om te lezen. Een tutorial hoeft niet persé mooi te zijn. Tutorials die zonder teveel kleur en zonder overbodige effecten in elkaar gezet zijn, zijn vaak het fijnste om te lezen, bijvoorbeeld deze tutorial van SummerBase: Klik. Misschien dat je daar een beetje rekening mee kunt houden de volgende keer. :D

Verder nog een tip:

- Toen je het had over ''Zorg er trouwens wel voor dat je in de map waar je hem hebt opgeslagen 'Extensies voor bekende bestandstypen' onder 'Weergave' bij 'Mapopties' hebt UITgeschakeld,'' moest ik toch even kijken wat je precies bedoelde. Misschien is het handig (als je de .PSD van de tutorial nog hebt tenminste) om even in de tut te vermelden dat je die 'Mapopties' kunt vinden onder het categorietje 'Extra'.

Verder is het een beetje jammer dat die site van Super® zo onoverzichtelijk is, maar daar kun jij niks aan doen... Die link van je werkt trouwens niet, als je daarop klikt, kom je automatisch uit op de eerste pagina van Super®, waardoor je nog een paar keer op verschillende plekken op verschillende pagina's op ''Download'' moet klikken, voordat je op de pagina uitkomt waar jij nu een link naartoe geeft... Maarja, da's gewoon stom van die site. :7

Maar ik vind het, behalve die kleine puntjes die ik hierboven genoemd heb, echt een geweldige tutorial, KUTGW! :tu:

En nu ga ik lekker mijn PSP volstouwen met filmpjes van YouTube :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het inderdaad met je eens dat die site van Super© onoverzichtelijk is. Ik heb zelf ook tijden moeten zoeken naar de link. Ik heb geprobeerd nog wat met jouw tips te doen, aangezien ik het .psd bestandje nog had. Hopelijk is ie nu nog duidelijker :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je even de link geven voor dat hij meteen gaat downloaden want ik kan het nergens vinden van die Super©

Ik heb hem. Alleen is ie aan het downloaden en dan stopt hij bij 35% en doet hij niks meer hij sluit gewoon af.. Misschien een andere mirror?

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...