Jump to content

ook iets negatiefs te melden????


STASKO

Recommended Posts

Zet hier je foto's of reacties over dingen en onderwerpen die je liever niet had gezien in San Andreas bijv. dat je de graphics slecht vind of dat je de auto's klote vind om het maar even zo te zeggen!!

Dus plaats foto's irritaties enz enz,,,,,,

SUCSESS ANYONE????

:angry: :( :angry: :unsure: :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    14

  • Insane

    4

  • jojogta3

    3

  • Tupac A. Shakur

    3

- De getto-sfeer in LS

- Op Radio X en WCTR na alle radio stations.

- CJ

Ideaal: als SA straks op de PC komt gewoon weer met Tommy Vercetti (maffia trekt me veel meer) lopen en de Vice radio stations uit m'n boxen. Ik kan niet wachten...

Link to comment
Delen op andere websites

Een minpunt is ook dat ik nog een halfjaar op de xbox versie moet wachten!!

maar daarom koop ik deze week ook een ps2 met San Andreas jippie.

enigste minpunt met een ps2 is,,,,het zicht is beperkt en de graphics!!!

als je de xbox versie gewend bent tenminste. :(

Link to comment
Delen op andere websites

mijn eenige grote minpunt is cj's vriendinnen die bijna nooit thuis zijn <_<

maar voor de rest geen klachten

goede ghetto sfeer veel mogelijk heden(eten sporten etc..)

die paar kleine minpunten doen me nix want GTA SA is gewoon een VET spel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Veel en veel te makkelijk, kiddie game, zeker tov de vorige 2 delen. En t renderren vind ik zwaar en zwaar irritant, je weet wel als alle graphics nog niet mooi zijn berekent of auto's verschijnen zomaar uit t niets, echt %#@$& en cheap, ze draaien t spel zo te zien nog steeds op de oude engine want bij de vorige delen was dit ook al heeeel irri. En als dit een nieuwe engine is zuigt ie ook zwaar. Of de PS2 is gewoon achterhaald :puh: (zeker). Nee GTA SA is zeker niet t spel wat t hoorde te zijn en wat ze beloofden aan ons. Maarja ach als t maar genoeg gehyped word en zogenaamd voor volwassenen gemaakt word, word t wel verkocht want wat verboden is is toch leuk. Wat ik al zei kiddie game!!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heel vervelend vind: als je op een snelweg op de rechterrijstrook rijdt, dan draaien sommige auto's (vooral taxi's) die op de linkerrijstrook aan het rijden zijn, plots rechts af om een uitrit te nemen. Hoe vaak dat ik daar al niet op geknald ben! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Veel en veel te makkelijk, kiddie game, zeker tov de vorige 2 delen. En t renderren vind ik zwaar en zwaar irritant, je weet wel als alle graphics nog niet mooi zijn berekent of auto's verschijnen zomaar uit t niets, echt %#@$& en cheap, ze draaien t spel zo te zien nog steeds op de oude engine want bij de vorige delen was dit ook al heeeel irri. En als dit een nieuwe engine is zuigt ie ook zwaar. Of de PS2 is gewoon achterhaald  (zeker). Nee GTA SA is zeker niet t spel wat t hoorde te zijn en wat ze beloofden aan ons. Maarja ach als t maar genoeg gehyped word en zogenaamd voor volwassenen gemaakt word, word t wel verkocht want wat verboden is is toch leuk. Wat ik al zei kiddie game!!!

amen??

p.s: waarom zit je op het gta san andreas forum, als je het toch niet leuk vindt

Bewerkt: door Disturbed
Link to comment
Delen op andere websites

kiddie game
met een 18+ logo :rolleyes:
ze draaien t spel zo te zien nog steeds op de oude engine

hoeveel uur heb je in dit onderzoek gestoken....dit weet denk ik niemand :rolleyes:

Wat ik al zei kiddie game!!!

wat versta jij onder kiddie?....gta is namelijk niet bepaald "kiddie"

mijn ergernis....is de AI van de politie...hier heeft R* zeer weinig aan gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

gta is ook helemaal geen kiddi game.

wie vind bloed en koppen de afschieten en geweldadige dingen kiddi.

alleeen het beeld mog wel helder vice city is veel helderen.

en cj stapt beetje sloom in als je cops achter je aan zitten is dat iritant. :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

alleeen het beeld mog wel helder vice city is veel helderen.

Hier hoor ik veel gezeik over.

Dan ís het eindelijk realistisch, want je kan moeilijk zien met regen en mist, dat is in het echt ook, so in-game ook, en dan gaan mensen erover zeiken. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

De dieren. Ik heb gelezen dat er eindelijk dieren GTA zouden zitten, en dan heb ik het over koeien enzo. (die zouden in de weilanden staan)

De vriendinnen, dat ze dan ook nog een keertje thuis waren...

Het einde viel me een beetje tegen, ik had een andere missie verwacht dan 'End of the Line.'

Maar het is niet zo, dat het spel erg tegen valt ofzo. Als ik 'vrijheid' in een spel heb. (dat ik zelf kan bepalen wat ik kan gaan doen) en een geweer, ben ik al erg tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...