Jump to content

Savegame

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zojuist een save game 100% gedownload.

Ik heb V2.00 en heb het bestand in de JUISTE map geplaatst.

Ik laad het spel er staat "End OF THe LIne" ik laad het en zie de eerste cutscene (Francis intl airport enzv.)

En dan is de cutscene gedaan en sta ik aan het begin van het spel? :s

Help me AUB!

PS:Ik weet het nu,maar waar vind ik die V1.12 ofzoiets :s

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Heb je toevallig de savegame uit de download-database gedownload? Hier hadden meerdere mensen problemen mee, dus jij bent waarschijnlijk niet de enige. Ik heb in mijn bijlage een converter zitten, deze moet je even downloaden. Na het downloaden plaats je hem dan even in je 'GTA San Andreas User Files' ('Mijn Documentem'). Het mag natuurlijk ook ergens anders, maar dit is even wat gemakkelijker omdat je zo direct bij de savegames kunt. Als de converter dan op zijn plek staat, pak je de savegame en sleep je hem er doorheen. Je moet ook nog een keer op [ENTER] drukken en als dat gelukt is, probeer je het nog eens. Waarschijnlijk zal de savegame het dan wel doen, zo niet, laat het ons of de maker van de savegame weten. :)

Geplaatst:
Heb je toevallig de savegame uit de download-database gedownload? Hier hadden meerdere mensen problemen mee, dus jij bent waarschijnlijk niet de enige. Ik heb in mijn bijlage een converter zitten, deze moet je even downloaden. Na het downloaden plaats je hem dan even in je 'GTA San Andreas User Files' ('Mijn Documentem'). Het mag natuurlijk ook ergens anders, maar dit is even wat gemakkelijker omdat je zo direct bij de savegames kunt. Als de converter dan op zijn plek staat, pak je de savegame en sleep je hem er doorheen. Je moet ook nog een keer op [ENTER] drukken en als dat gelukt is, probeer je het nog eens. Waarschijnlijk zal de savegame het dan wel doen, zo niet, laat het ons of de maker van de savegame weten. :)

Wat bedoel je met doorslepen?hij staat nu in de SA Userfiles (de converter).

Reageer aub zo snelmogelijk :) Bedankt

(ik heb geduld)

Geplaatst:
Wat bedoel je met doorslepen?hij staat nu in de SA Userfiles (de converter).

Reageer aub zo snelmogelijk :) Bedankt

(ik heb geduld)

Je pakt het bestand van de converter uit, en de converter zelf plaats je dan in je 'GTA San Andreas User Files'. Je klikt dan één keer met je linkermuisknop op de betreffende savegame en je houdt deze dan ingedrukt. Je beweegt je muis dan naar de converter, en zodoende 'sleep' je hem als het ware. Vervolgens druk je éénmaal op [ENTER] en je probeer de savegame nog eens te laden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...